افشای جزئیات دیدار رسایی با علامه مصباح یزدی

حمید رسایی در باره انتخابات مجلس یازدهم از جمله جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار کرد.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی در باره جزئیات این دیدار نوشت: بعد از اینکه لیست‌های انتخاباتی احزاب منتشر شد و برخی احزاب از جمله حزب پایداری طلبه‌ای به نام حمید رسایی را حتی در بین ۶۰ گزینه پیشنهادیش قرار نداد و حرف و حدیث‌هایی در این باره شنیدم، با آیت‌الله مصباح دیدار کردم. این تصویر مربوط به دیدار چند روز قبل است.

همواره از آیت الله مصباح یزدی تاکید بر انجام تکلیف را شنیده و آموخته‌ام. در این دیدار هم چیزی جز این نشنیدم. مدل تقوی این استاد، تقوی ستیز است و نه تقوی گریز و گوشه‌گیری. آیت الله مصباح به ما آموخته‌اند که نظر احزاب برای کسانی که توانمندی برای خدمت دارند، تکلیف تعیین نمی‌کند. بنابر این همچون قبل با توکل بر خدا و با تکیه بر شناخت و بصیرت مردم و کمک جریان انقلابی تا آخر در انتخابات باقی می‌مانم.

در جلسه عمومی چند روز قبل یکی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری (که حمایت مالی در انتخابات‌ها را برعهده دارد) با جمعی از فعالان این جبهه وقتی اعتراضات زیادی به تصمیمات جبهه پایداری شد، وی گفته است که تمام تصمیمات این جبهه به امضای آیت الله مصباح می‌رسد. این مواضع علنی علامه مصباح یزدی که در گفتگو با ۹ دی بیان شده را به ایشان و دوستان دیگر یادآور می‌شوم:

  "ارتباط ما با برادران جبهه پایداری هم از جنس مشورت است. جلسه اولی که در اینجا تشکیل دادند، گفتند ما می‌خواهیم یک حرکت سیاسی داشته باشیم و دلمان می‌خواهد با یک روحانی مشورت کنیم. من هم در حد مشورت پذیرفتم؛ و الّا نه من به آنها سَری سپرده‌ام و نه درخواستی از آنها کرده‌ام. بارها هم گفته‌ام که من لیدر آنها نیستم. وقتي آقایان جبهه پایداری می‌گویند ما کارهایمان را با تو مشورت کنیم، من بگویم نکنید؟! مشورت می‌خواهند، من بگویم مشورت نمی‌دهم؟ هر گروه دیگری هم بیاید، همین کار را می‌کنم."

"این دوستان پایداری برای مشاوره به ما مراجعه می‌کنند و الا بنده در تصمیم‌گیری های ابتدایی آنها دخالتی ندارم، مشورت می کنند ما هم نظر می‌دهیم. از ابتدا آنها آمدند سراغ ما، بنده که نرفتم سراغ آنها. آنها آمدند که نظر شما چیست، ما هم نظراتی داشتیم دادیم."

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار