ذوالنوری:

امروز صدای شکسته‌شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی فقط برای مردم فلسطین و منطقه منشا خطر نیست بلکه برای صلح جهانی و همه بشریت خطر جدی است چرا که رژیمی ایدئولوژیک مبتنی بر یهودیت افراطی و صهیونیستم بین‌المللی است.

به گزارش راه شلمچه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی بدون نظام سلطه و استکبار جهانی حیات و مفهومی ندارد. این رژیم فقط برای مردم فلسطین و منطقه منشا خطر نیست بلکه برای صلح جهانی و همه بشریت خطر جدی است چرا که رژیمی ایدئولوژیک مبتنی بر یهودیت افراطی و صهیونیستم بین‌المللی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و ملت رژیم صهیونیستی ساختگی است ادامه داد: این رژیم غصبی بر خرابه‌های منازل مردم فلسطین بنا ایجاد کرده‌ و این حق مسلم فلسطینیان است که از میراث تاریخی و خانه اجدادی و آزادی خود دفاع کنند.

وی افزود: امروز مشاهده می‌کنیم دنیای استکبار و امریکا که همیشه استاندارد چندگانه داشته بر خلاف همه شعارهای فریبکارانه حقوق بشری شش ناو آمریکایی را برای پشتیبانی از رژیم متجاوز کودک‌کش حرکت می‌دهد. 

ذوالنوری گفت: نظام سلطه نه تنها به کشته‌شدن زنان و کودکان مظلوم فلسطینی واکنش نشان نمی‌دهد بلکه از رژیم صهیونیستی پشتیبانی کرده و اخبار را وارونه جلوه می‌دهند و تمام بضاعت خود را در دفاع از رژیم غاصب به کار گرفته‌اند.

نماینده مردم قم با بیان اینکه دولت‌هایی که خط سازش با رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کردند در رویه خود تجدیدنظر کنند گفت: امروز شاهد حرکت و بیداری جدید در ملت‌های دنیا هستیم و در کشورهای عربی و اسلامی و حتی در کشورهای غربی نیز با موج گسترده حمایت از ملت فلسطین روبرو هستیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم تحولات جدید در سرزمین‌های اشغالی مهر باطل بر معامله‌ای باشد که خروجی آن به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی ‌بود. امروز صدای شکسته‌شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد و تا به امروز این چنین استیصال در سران این رژیم مشاهده نشده بود.

ذوالنوری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر دو پایه مردم و دولت جعلی تشکیل شده است تاکید کرد: با موج جدید فرار ملت غاصب این رژیم مواجه هستیم و زمانی که آنها فرار کنند دولت بی‌ملت هم زمین خواهد خورد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار