امروز همه به یاد «حاج قاسم» در جشن 41 سالگی انقلاب

امروز پهنه کشور میعادگاهی است که یک ایران سلیمانی با حضوری شکوهمند و حرکتی مجاهدت‌آمیز و با دلی داغدار از شهادت محبوب‌ترین شخصیت خود اما پر انگیزه‌تر از پیش، به آرمان‌های امام راحل لبیک می‌گویند و پیام امید و اعتماد به شجره طیبه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان منتقل می‌کنند.

به گزارش راه شلمچه،  22 بهمن است و جشن انقلاب در سراسر ایران برگزار می‌شود. جشنی که مانند خود انقلاب اسلامی، پدیده‌ای بی‌نظیر در جهان است و ملت تاریخ‌ساز ایران در پی شهادت و عروج سیدالشهدای مقاومت، با حضوری شورانگیز‌تر و انگیزه و عزمی نیرومندتر از پیش، پیام امید و اعتماد به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان منتقل می‌کند.
در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم نیز حضور مثال‌زدنی مردم برای چهره‌ بین‌المللی مقاومت و میداندار اصلی مبارزه با تررویسم بود که با شش قسم جلاله گفته بود «برادران! از مهم‌ترین شئون عاقبت به خیری، نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب است. والله از مهم‌ترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی، دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد؛ در قیامت خواهیم دید مهم‌ترین محور محاسبه این است.»

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار