انتصابات جدید رئیسی برای دولت سیزدهم

در جلسه روز یکشنبه هیات دولت، وزرا به صادق خلیلیان برای استانداری خوزستان رای اعتماد دادند و رئیس جمهور احکام انتصاب جداگانه‌ای صادر کرد. 

به گزارش راه شلمچه، جلسه هیات وزیران بعداز ظهر یکشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به صادق خلیلیان به سمت استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد دادند.

 

همچنین پس از این جلسه رئیس جمهور در احکامی جداگانه فرهاد رهبر را به سمت دستیار اقتصادی خود، سیدصولت مرتضوی را به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و میثم لطیفی را به ریاست سازمان امور اداری و استخدامی منصوب کرد.

 

فرهاد رهبر متولد ۱۳۳۸ سمنان و دانش آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

 

صولت  مرتضوی متولد ۱۳۴۰ و دانش‌آموخته دکترای حقوق عمومی است که معاونت بنیاد مستضعفان، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار خراسان جنوبی و شهردار مشهد از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

 

صادق خلیلیان دارای مدرک کارشناسی خاک شناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و دکترای اقتصاد منابع طبیعی از دانشگاه تربیت مدرس است. او همچنین وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم و عضو شورای پول و اعتبار نیز بوده است.

 

میثم  لطیفی متولد سال ۱۳۵۷در همدان و دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است که عضویت هیات علمی دانشگاه، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضویت در شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان را در کارنامه علمی و مدیریتی خود دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار