انتقاد شدید کارشناس معروف ورزشی از 4 کاندیدای ساروی ریاست هیأت کشتی مازندران

در حالی ساروی ها در موضع گیری های بعضاً احساسی برای حذف یکدیگر به سر می برند که داوطلبان دیگر شهرهای استان بسیار آرام و بدون تنش در حال رایزنی برای جلب آرا هستند...

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد تویه درواری کارشناس معروف ورزشی مازندران در جمع تنی چند از صاحب نظران و رسانه های ورزشی، از روش جلب دیدگاه 4 کاندید ساروی ریاست هیأت کشتی استان انتقاد کرد و گفت: این نظر بنده خارج از مسئولیتم در هیأت رئیسه کشتی این دیار است.


وفایی نژاد اظهار داشت: بنده به عنوان یک ساروی از نقی کلانتری، عسگری محمدیان، فرامرز نقیبی و مرتضی قربانی 4 ساروی کاندید ریاست هیأت کشتی مازندران انتظار دارم که در راستای جلب آرای لازم برای تصدی این مسئولیت، فضایی دوستانه تر را برای خود ایجاد نمایند و برخی از برخوردها و موضع گیری ها قطعاً کمک به کشتی مازندران نخواهد بود.


این کارشناس ورزشی مدعی شد: در حالی ساروی ها در موضع گیری های بعضاً احساسی برای حذف یکدیگر به سر می برند که داوطلبان دیگر شهرهای استان بسیار آرام و بدون تنش در حال رایزنی برای جلب آرا هستند و متأسفانه این مسئله باعث شده برخی از افراد تهی از خرد، هیأت رئیسه کشتی مازندران و اداره کل ورزش و جوانان را متهم به مهندسی می کنند.




وی با بیان اینکه به دفعات صداقت هیأت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان در مسیر برگزاری انتخابات ریاست هیأت اثبات شده، تصریح کرد: بنده اعتقاد دارم محل زندگی رئیس هیأت کشتی مازندران باید در مرکز استان باشد تا بتواند به موقع در محل کار حاضر و در مسیر تعامل با دستگاه ورزش مازندران نیز واکنش های به هنگام را اعمال نماید بنابراین تجربه این موضوع نشان می دهد که حضور یک ساروی در این جایگاه منطقی به نظر می رسد.


وفایی نژاد با یاداوری همکاری اش در دوره مدیریت مرحوم محمد شعبانی، مرحوم خلیلی، مرحوم علی اعظم مهدی پور، علی اصغر یوسف نژاد، نقی کلانتری و اصغر ثمربخش، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مازندران در کشتی سرآمد استان های دیگر است و حتی در جهان کشتی نیز نامی پرآوازه به شمار می رود بنابراین مسئولیت این هیأت شاید از نظر حساسیت و اهمیت حتی در رده فدراسیون ها باشد چرا که باید با مدیریت صحیح، مسیر را برای کسب قهرمانی کشتی گیران در رده های جهانی و المپیک فراهم شود.


کارشناس نام آشنای کشتی مازندران، لزوم حساسیت اعضای مجمع کشتی مازندران را در بحث مذکور مورد توجه قرار داد و گفت: باید از صداقت و بی طرفی اصغر ثمربخش و مسئولان هیأت کشتی قدردانی کرد و بی شک هر فردی در این انتخابات به پیروزی برسد باید از سوی همگان مورد حمایت قرار گیرد؛ ضمن اینکه حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان نیز بر سالمسازی فضای این انتخابات تأکید و آن را برای اداره کل حائز اهمیت می داند.


شعبان وفایی نژاد در پایان اظهار داشت: هر 11 کاندید ریاست هیأت کشتی مازندران را افرادی دلسوز و متعهد به کار تشکیل می دهند اما اعتقاد بر این است که با توجه به استقرار هیأت کشتی در ساری، رئیس باید ساروی باشد تا بیشترین زمان را برای مدیریت این هیأت اختصاص دهد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار