وقاحت خاتمی:

انقلاب اسلامی از مسیر خودش منحرف شده است!

بررسی چندین مورد به خوبی نشان می دهد که در اغلب بزنگاه های رخ داده در کشور و همچنین در وقت اتخاذ تصمیم گیری های مهم، جریان اصلاحات همان موضعی را اتخاذ کرده اند که مدنظر دشمنان ملت ایران بوده و در همان سمتی ایستاده اند که مطلوب دشمنان انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش راه شلمچه، سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات و از سران فتنه آمریکایی - صهیونیستی سال 88 در تازه ترین اظهارات خود که در دیدار با  جمعی از فرهنگیان و نمایندگان تشکل‌های صنفی معلمان مطرح شده، گفته است: «انقلاب، جامعه متکثر ایران را متعالی و برخوردار می‌خواست اگر امروز این نیست یعنی انقلاب از مسیر خود منحرف شده است».

 خاتمی همچنین گفته است: «پیش از این گفتم براندازی نه ممکن است نه مطلوب اما آنچه الان جاریست خودبراندازی است. حرف ما به حاکمیت این است که خودبراندازی نکنید، اصلاح کنید تا جامعه راضی و از نگرانی و تنگنا رها شود و زمینه پیشرفت و امنیت فراهم گردد».

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفته است: «تقاضاها و پیشنهادهای خیرخواهان شنیده نمی شود؛ باید حاکمیت از راه های خشونت پرهیز وادار به اصلاحات شود».

لازم به ذکر است سران رژیم نجس صهیونیستی مدعیان اصلاحات را در داخل ایران، خط مقدم خود در نبرد با جمهوری اسلامی معرفی کردند و البته اصلاح طلبان هم هیچگاه این موضوع را تکذیب نکردند!

بررسی چندین مورد به خوبی نشان می دهد که در اغلب بزنگاه های رخ داده در کشور و همچنین در وقت اتخاذ تصمیم گیری های مهم، جریان اصلاحات همان موضعی را اتخاذ کرده اند که مدنظر دشمنان ملت ایران بوده و در همان سمتی ایستاده اند که مطلوب دشمنان انقلاب اسلامی بوده است. به عبارت بهتر همواره اجرا کننده یا تکمیل کننده پازل بدخواهان ایران بوده اند.

علاقه دشمنان به مدعیان اصلاحات، حمایت رسمی و غیررسمی آنها از این جریان، رفت و آمد شخصیت ها و رسانه‌ای‌های جریان اصلاحات به سمت شبکه‌های ضدایرانی و اندیشکده‌های آمریکایی هم امر اثبات شده‌ای است. با این توصیفات اینکه شخصی مثل خاتمی به عنوان رئیس و رهبر این جریان در داخل ایران (که سابقه دیدار با پدر انقلاب‌های رنگی هم در کارنامه خود دارد) ادعای انحراف انقلاب اسلامی را مطرح کند، اتفاقا مانند مُهری بر تائید حرکت صحیح انقلاب اسلامی است.


منبع؛ جهان نیوز

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار