احمدی‌نژاد در قزوین:

اگر ردصلاحیت شوم هیچ اعتراضی نمی‌کنم ولی رأی نمی‌دهم!

احمدی‌نژاد در جمع مردم قزوین گفت:  ضدانقلاب کسانی هستند که شرایط کشور را به وضعی درآوردند که اکثر مردم ناراضی و ناراحتند.

به گزارش راه شلمچه، مراسم بزرگداشت و تجلیل از خانواده شهدا، بمناسبت آزادسازی خرمشهر با حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در حضور جمعی از مردم و با حواشی خاص خود برگزار شد.

کانال تلگرامی هواداران احمدی‌نژاد ادعا کرد: راه مهرگان قزوین (محل برگزاری مراسم) را با تخلیه خاک بسته بودند تا مانع ورود احمدی‌نژاد و مردم شوند اما وی پیاده به سمت محل مراسم رفت!

 

تاکید مکرر دکتر احمدی‌نژاد بر رای ندادن درصورت رد صلاحیت
حق تک تک مردم است که در تعیین آینده و سرنوشت کشور دخالت کنند، رای بدهند و مشارکت داشته باشند. این حق عده ای خاص نیست، حق همه مردم است. منِ احمدی نژاد بعنوان کوچک و خادم مردم بر اثر درخواست های گسترده مردم از سراسر کشور ثبت نام کردم. روز ثبت نام هم اعلام کردم که من به خواست مردم آمدم تا در خدمت مردم باشم. اما اگر شما مثل دفعات قبل بنده را رد صلاحیت کنید اعلام می کنم بعنوان یک فرد و یک خادم کوچک در انتخابات شرکت نمی کنم

 ضدانقلاب کسانی هستند که شرایط کشور را به وضعی درآوردند که اکثر مردم ناراضی و ناراحت اند 
احمدی نژاد گفت: رای حق مردم است، فردا نیایند بگویند ای وای تو گفتی رای نمی دهم، کار غلطی کردی، کار ضدانقلابی کردی! نخیر! رای حق هر فرد است که می تواند بدهد، می تواند ندهد. این اختیار تک تک مردم است. ضدانقلاب کسانی هستند که شرایط کشور را به وضعی درآوردند که اکثر مردم ناراضی و ناراحتند. اما بدانید اگر من در انتخابات شرکت نکنم، به هیچکس دیگری هم رای نخواهم داد حتی اگر دوستم باشد یا همکار قدیمی ام باشد. در کنار این حرف ها، من هرگز تجمعات اعتراضی و برخوردهای خشونت آمیز را تایید نخواهم کرد ولی به عنوان یک فرد، تنها کاری که می توانم انجام بدهم این است که فقط رای ندهم، این را توجه داشته باشید.

در پایان مراسم هم احمدی‌نژاد با بدرقه عده‌ای از مردم قزوین را ترک کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار