ایران اسلامی پرشور مثل همیشه عزادار سیدالشهدا(ع)

مردم بزرگ ایران با درس گرفتن از سالار شهیدان پای دفاع از دین و نظام اسلامی ایستاده‌اند و این روش ملتی است که عاشورا دارد.

به گزارش راه شلمچه، عزاداری‌ها برای آن است که حسینی شویم. رژیم طاغوت به همین دلیل هنگام فرا رسیدن ماه محرم، به خود می‌لرزید و راه عزاداری را سد می‌کرد اما ملت شریف ما ایستادگی مقابل دشمن و مجاهدت در راه خدا تا پای جان را از امام حسین(ع) آموخته‌اند و با روح عاشورایی زندگی می‌کنند. ملت بزرگ ایران اسلامی امسال پرشورتر از سال‌های قبل در محافل سیدالشهداء(ع) حاضرند و با روح حماسی عزاداری می‌کنند. 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ادامه نهضت امام حسین(ع) است، اگر در مقابل نظام سلطه و شرارت کوتاه نمی‌آید و در مقابل ظلم و گمراهی می‌ایستد، به همین خاطر است که به تأسی و پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ایستادگی در برابر حاکمان ظلم و جور و فساد را تکلیف خود می‌داند.

حرکت عظیم مجاهدانه امام حسین(ع) دین را حفظ کرد در غیر این صورت جبهه باطل بساط دین را برچیده بودند، امروز هم ما از اسلام بی‌خبر بودیم. حضرت زینب كبری(س) پس از حادثه عاشورا با خلق حماسه‌ای دیگر که مکمل عاشورا بود، كاری کردند که دشمن در كاخ سلطنت خود تحقیر و حقیقت روشن شود. حرکت روشنگرانه و تبیینی زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) تداوم راه عاشورا بود و حقیقت نهضت حسینی را بسط و گسترش داد.

مبارزه و تقابل نور با ظلمت و جنگ حق و باطل تا امروز نیز ادامه داشته و خواهد داشت و انقلاب اسلامی که تجلی و تداوم عاشوراست، امروز پرچم مبارزه با باطل را در دست دارد و با درس گرفتن از عاشورا به سمت اهداف حسینی و حیات طیبه در حرکت تکاملی است. مردم بزرگ ایران با درس گرفتن از سالار شهیدان پای دفاع از دین و نظام اسلامی ایستاده‌اند و این روش ملتی است که عاشورا دارد.

 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار