جهت اطلاع رئیس جدید هیئت کشتی شهرستان بابل:

این ره که تو می روی به ترکستان است

اما شواهد و قرائن کاملا پیداست که رئیس جدید بابل جهت معاضدت و یاری با امیال هیات کشتی استان در تسویه حساب انتخابات کشتی مازندران دست به چنین عزل و نصب های غلط و غیر متعارف زده است. 

به گزارش راه شلمچه، باخبر شدیم که رییس جدید هیئت کشتی بابل طی صدور احکامی مسئولین و سرمربیان جدید این شهرستان را معرفی نمود. ضمن تبریک به اعضای جدید که همگی این عزیزان از خیراندیشان و دلسوزان می باشند، جهت اطلاع رییس جدید هیئت بابل که قطعا فاقد مفروضات و دانسته های فنی و کافی در حوزه کشتی این شهر است، لازم دیدیم نکاتی را به ایشان گوشزد کنیم تا در صورت صلاحدید از آنها بعنوان چراغی برای ادامه مسیر مدیریتی استفاده نماید.



زدایش و حذف مربیان شریف و ارجمندی چون علی شکری پور، علی خراسانی، علی محمد جباری، برادران باباجان زاده، احد ابراهیم پور، علی آقاجانزاده، برادران سلیمی و... که بارها بعنوان مربی تیم های ملی انتخاب شده و مخصوصا طی یک دهه گذشته مورد وثوق هیات کشتی مازندران بوده اند و از سوی هیات استان بعنوان مربی در کلیه رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی های تیم ملی مورد استفاده قرار گرفته و از طرفی با کارنامه ای درخشان در پرورش قهرمانان تیم ملی باعث سربلندی کشتی استان شده اند، نشانگر عدم تسلط و بی برنامگی هیات جدید می باشد.




اما شواهد و قرائن کاملا پیداست که رئیس جدید بابل جهت معاضدت و یاری با امیال هیات کشتی استان در تسویه حساب انتخابات کشتی مازندران دست به چنین عزل و نصب های غلط و غیر متعارف زده است. 


حضور تمام سرمایه های فاخر کشتی بابل در کنار بزرگانی نظیر محمود حسن نیا و هاشم میرزاده نه تنها باعث تعالی و ترقی بیشتر کشتی منطقه می شود بلکه آرامش و اقتدار را برای کشتی مازندران نیز به ارمغان خواهد آورد.



ای کاش ایشان می دانست افرادی که دستور حذف و کنار گذاشتنشان صادر شده، جرمشان فقط دفاع جانانه و تمام قد از نماینده بابل در انتخابات ریاست هیات بود و همگان به خوبی می دانند که اگر اخلاق، عدالت و انصاف در روز ۴ تیرماه در تالار زرهون اداره کل ورزش و جوانان رعایت می شد، امروز شاهد شایسته سالاری در معرفی رئیس هیات مازندران می بودیم. 


ظاهرا رئیس هیئت جدید بابل برای چند صباحی تکیه بر این مسئولیت همه ارزشهای اخلاقی و دادگر محوری را قربانی مصلحت اندیشی و حرف شنوی از عده ای برای ماندگاری خود کرده است.



لذا با توجه به موارد اشاره شده شایسته و زیبنده است نمایندگان ورزشی مردم غیور بابل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ارزشی و امام جمعه شجاع این شهر و علی الخصوص شخص مدیرکل که تمامی مباحث مرتبط در حیطه کشتی بصورت تخصصی به ایشان اعلام می گردد، در این مورد ویژه ورود کرده تا کشتی بابل بعنوان یکی از قطب های اصلی استان از جناح بندی و غرض ورزی آسیب بیشتری نبیند.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار