بازدید قالیباف از کارخانه تولید لوله در دورود

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان دورود و در جریان نظارت ستادی، از کارخانه تولید لوله و الیاف بهراد این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش راه شلمچه، دکترمحمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه ۲ شهریورماه) در جریان نظارت ستادی با حضور در شهرستان دورود از کارخانه لوله و الیاف بهراد این شهرستان بازدید کرد.

گفتنی است در سال 1387 قرارداد مشارکت ارزی شرکت لوله و الیاف بهراد دورود با مشارکت سرمایه گذار خارجی منعقد شده و در سال 1389 ماشین آلات آن پس از شش ماه نصب شده و به مرحله تولید آزمایشی رسیده است اما متاسفانه به دلیل وجود برخی مشکلات این واحد تولید فعالیت نمی‌کند.

در جریان این نظارت میدانی مقرر شد مشکلات موجود در زمینه آغاز به کار این واحد تولیدی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد و فعالیت مجدد خود را در زمینه تولید لوله‌های فلزی در سایز‌های متفاوت با توجه به نیاز داخلی آغاز کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش حضور در کارخانه لوله دورود با حضور در شهرستان ازنا از کارخانه دارو سازی بایر افلاک این شهرستان هم بازدید کرد.

این کارخانه داروسازی ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر و غیر مستقیم برای یک هزار و ۵۰۰ نفر را دارا می‌باشد و از جمله مشکلات آن عدم پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی است که بر اساس گزارش‌های ارائه شده در صورت تامین اعتبار با توجه به پیشرفت ۹۰ درصدی آن در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

حیطه فعالیت بایر افلاک در زمینه تولید داروی پزشکی و دامپزشکی بوده و شامل هفت کارخانه داروسازی دامی، داروسازی انسانی، مواد اولیه دارو، واکسن، سرم و سموم دفع آفات کشاورزی، حیوانی، خانگی و مواد آرایشی و بهداشتی  می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار