برخورد جدی پلیس با خودروهای مزاحمین چهارشنبه‌سوری

فرمانده فراجا با اشاره به آمادگی پلیس برای چهارشنبه‌سوری اعلام کرد: افرادی که در این شب اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران کنند، بازداشت شده و تا پایان تعطیلات نوروزی آزاد نخواهند شد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشیه رونمایی از طرح پابند الکترونیک که دیروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره تهمیدات پلیس برای چهارشنبه‌سوری گفت: از نظر ما چهارشنبه آخر سال یک موضوع اجتماعی است و اصلاً انتظامی نیست، لذا در مرحله اول باید دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی به این موضوع توجه کنند. به هر حال، هر موضوع اجتماعی یک بایدها و نبایدهایی دارد که باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه در شب چهارشنبه‌سوری بزرگ‌ترها و اعضای خانواده باید در کنار کوچک‌ترها و فرزندان خود باشند، افزود: چهارشنبه‌سوری باید در کوچه‌ها برگزار شود نه معابر اصلی که برای رفت و آمد مشکلی ایجاد نشود. خط قرمز پلیس، ایجاد مزاحمت و بسته شدن خیابان‌ها است و با این موارد برخورد خواهیم کرد. افرادی که برای دیگران در مراسم چهارشنبه‌سوری ایجاد مزاحمت کنند، بازداشت شده و تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود. همچنین خودروی این افراد نیز توقیف می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار