برداشتن تمام محدویت‌های کرونایی اشتباه است

محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر واقعا آمار ابتلا و آمار فوتی‌های کرونایی کشور صفر شد می‌توانیم تمام محدویت‌ها را برداریم.

به گزارش راه شلمچه، محمد علی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دانشجو، درباره موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از سوی دولت اظهارکرد: در برخورد با مسئله پیچیده کرونا یا محدودیت مطلق ایجاد کردیم یا کاملا حذف کردیم، همین باعث شد تا پیک های مختلف در کشور صورت بگیرد.

وی افزود: تصمیم‌های مختلف درمورد برخورد با کرونا بار سنگینی بر روی دوش نظام سلامت و خانواده‌ها گذاشته است؛ به همین دلیل محدودیت‌ها باید به صورت روزانه و براساس آمار ابتلا در کشور اعمال شود.

محسنی بندپی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار کمتر شده است و فاصله گذاری اجتماعی به صورت دستوری برداشته شده است. با این اوصاف باید گفت سیاست‌های صفر و صدی که درخصوص کرونا گرفته می‌شود قابل پذیرش نیست.

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تصمیم حساب شده‌ای نبود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نتیجه برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات نوروز تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود. لذا بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در این شرایط تصمیم حساب شده‌ای نبود.

وی با اشاره به لزوم تداوم آموزش مجازی در برخی دروس دانشگاهی گفت: خارج از شرایط کرونایی امکان برگزاری برخی از واحدهای درسی به صورت مجازی وجود دارد چرا که  بیش از دو دهه است که نظام آموزشی دنیا به سمت مجازی رفته است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار