برنامه‌های متنوع امور بانوان شهرداری ساری در هفته دفاع مقدس

وی با اشاره به برگزاری نشست نقش بانوان در عرصه دفاع مقدس، افزود: این برنامه به دلیل شیوع کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، راحله حاجیان مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری مرکز مازندران با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: با عنایت به توجه شهردار ساری به حوزه ایثار و شهادت و نقش تأثیرگذار بانوان در این عرصه، مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری در نظر دارد به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی را به صورت نمادین برگزار کند.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست نقش بانوان در عرصه دفاع مقدس، افزود: این برنامه به دلیل شیوع کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با تأکید بر برگزاری عکسواره در فضای مجازی، تصریح کرد: دریافت عکس از همسران، پدران و فرزندان شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، اعم از چفیه، پوتین، لباس، مهر و تسبیح و ... از شهدا برای استفاده در فضای مجازی را در دستور کارداریم.


 

مشاور شهردار ساری ادامه داد: از خانواده پرستار شهید که در  شهرداری ساری مشغول به کار هستند قدردانی به عمل خواهیم آورد.

 

حاجیان خاطرنشان کرد: مسابقه نقاشی بین فرزندان کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه با موضوع دفاع مقدس، شهدا، خانواده شهدا و رزمندگان برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی گفت: نمایشگاه هنرهای دستی بانوان در فضای مجازی و تجلیل از نفرات برتر هم از دیگر برنامه‌های مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری در هفته دفاع مقدس است.


راحله حاجیان یکی از مدیران موفق استان مازندران در بخش بانوان است که با تجربه حدود 3 دهه فعالیت در مناصب ستادی و اداری، کارنامه ای قابل اتکا در خدمت به مردم داشته است و بی شک حضور این بانوی فرهیخته در هر جایگاه و مسئولیتی می تواند با دستاوردهای شایانی همراه باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار