برگزاری جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور


دویست  و هشتاد و هشتمین جلسه  هیات  مدیره  مجمع  خیرین  کشور با  حضور  اعضای  این  مجمع  برگزار شد.

به گزارش  راه  شلمچه، این جلسه با مدیریت حبیب الله بور بور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت.

مطابق معمول هر هفته و تمام جلسات هیئت مدیره مجمع خیرین کشور علاوه بر مهمانان هفتگی، اسدی، معاونت مشارکت های اجتماعی دانشگاه پزشکی شهید بهشتی، خانم سعادت، رییس اداره امور خیرین دانشگاه، در جایگاه اعضای ثابت و اثرگذار جلسات مجمع خیرین حضور داشتند.

اهم موارد مطرح شده در این جلسه به شرح ذیل است:

- با توجه به درگذشت بانوی بزرگوار نیکوکار، همسر محترم داورپناه و علاقه‌ی قلبی آن مرحومه و همسر بزرگوارشان به انجام امور خیریه ماندگار از یکسو و اعتماد خانواده داورپناه به ریاست محترم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و اعضای هیئت مدیره از سوی دیگر، بحث مشورتی مفصلی بابت چگونگی ادامه‌ روند خیر رسانی این خاندان بزرگوار با توجه به خواست آقای داور پناه مطرح شد‌.

 طی این جلسه اعضا با مدیریت بور بور و همچنین ابراز نظرات داور پناه پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف ادامه‌ی پرثمر این روند خیرورزی مطرح کردند.

همچنین مقرر شد ولیئی، وضعیت پیشین و کنونی بنیاد داور پناه و همسر ایشان را جهت اتخاذ بهترین تصمیمات ممکن در راستای نیت آقای داورپناه برای ادامه فعالیت یا ثبت خیریه و بنیاد نیکوکاری مورد نظر مبتنی بر نیت و خواسته‌ی ایشان بررسی کنند تا مراحل فعال شدن و ثبت آن نیز انجام پذیرد.

- با توجه به برگزاری نشست فصلی و مجمع عمومی مجمع خیرین کشور در ابتدای مهرماه، بحث های مرتبط با برگزاری نشست و دعوت از مهمانان، موسسین، اعضای محترم مجمع عمومی و هیئت امنا، وزرا، مسئولان، نمایندگان مجلس و روسای سازمان های دولتی مرتبط و همچنین سازمان های متولی فعالیت های مجمع در نظام اداری کشور، اعضای حقوقی عضو مجمع و همچنین موسسات، نهادها و بنیادهای عام المنفعها‌ی که تقاضای عضویت در مجمع را به شکل مکتوب ارائه کرده اند انجام شد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

 همچنین روند برنامه ریزی اجرایی برگزاری نشست فصلی مجمع خیرین کشور با حضور اعضای هییت مدیره بررسی شد.

_ مقرر شد: در زمان باقی مانده با همکاری اشکان تقی پور و مرادی لیست مدعوین تکمیل و بررسی نهایی موسسات خواهان عضویت در مجمع نیز با بررسی آقای ولیئی برای رای گیری در نشست مجمع عمومی نهایی شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار