برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ کشتی جوانان مازندران

دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ کشتی جوانان مازندران که به نام پهلوان امامعلی حبیبی نامگذاری شده بود در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد شهرستان بهشهر برگزار شد.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ کشتی جوانان مازندران که به نام پهلوان امامعلی حبیبی نامگذاری شده بود در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد شهرستان بهشهر برگزار شد.



به گزارش راه شلمچه، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم باشگاه المپیک بابل  و هوتن انبوه سازان قائمشهربه مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه جذاب، این تیم قائمشهر بود که به برتری 6 بر 4 دست یافت و بعنوان اولین فینالیست شناخته شد.



در دیدار دوم، تیم گوشت و پروتئین قوام نور به مصاف بتن انبوهسازان شهرستان بهشهر  رفت که این مسابقه با برتری مطلق ۹ بر ۱ میزبان به اتمام رسید و نماینده بهشهر راهی دیدار فینال شد.


▫️دیدار رده بندی این مسابقات بین دو تیم گوشت و پروتئین قوام نور و باشگاه المپیک بابل برگزار گردید که با برتری ۹ بر ۱ نماینده بابل به اتمام رسید و باشگاه المپیک مقام سوم را کسب کرد.



اما دیدار فینال که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود بین دو تیم انبوه سازان هوتن قائمشهر و بتن انبوه سازان بهشهر در حضور خیل تماشاگران بهشهری برگزار شد.



این دو تیم یک بار در مرحله گروهی رو در روی هم قرار گرفته بودند و نماینده بهشهر به پیروزی رسیده بود. دیدار نفسگیر این دو تیم پر قدرت در در پایان ۵ بر ۵ مساوی شد؛ اما در جمع امتیازات نماینده بهشهر با حساب ۲۲ بر ۲۰ موفق شد حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی لیگ جوانان مازندران در سال ۱۳۹۸ را آن خود کند.


اصغر ثمربخش رئیس هیات کشتی استان، سلمان قادری نائب رئیس هیات کشتی استان، غلامرضا نوری زاده دبیر هیات کشتی استان، عزیز واگذاری قهرمان آسیا، علی شکری پور مسئول کمیته جوانان مازندران و جمعی از مسئولین شهری بهشهر بعنوان مهمان در سالن حضور داشتن و از نزدیک به تماشای مسابقات پرداختند و در پایان حکم و مدال تیم های اول تا سوم را اهدا کردند.


همچنین پیش از آغاز دیدار پایانی، پیام امامعلی حبیبی اولین طلایی کشتی ایران در المپیک مبنی بر نامگذاری لیگ جوانان مازندران در سال ۱۳۹۸  به نام ایشان در سالن قرائت شد، و از زحمات تمامی دست اندر کاران و عاشقان کشتی در سراسر مازندران تقدیر و تشکر کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار