نماز جمعه این هفته تهران برگزار شد +تصاویر

نماز جمعه تهران امروز(25 آذر) به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی و با سخنرانی پیش از خطبه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در مصلی تهران برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه این هفته تهران (۲۵ آذر ماه) با بیان اینکه دانشجویان را پاره تن خود می‌دانیم، تاکید کرد: نظام، تقویت علمی و همه جانبه عرصه دانشگاهی کشور را یک تکلیف می‌داند. البته گاهی اقلیتی از افراد در شأن دانشجویی عمل نکرده‌اند. اگر این تعداد را اقلیت می‌خوانیم به این علت است که از مجموع ۴۰ هزار دانشجو در کشور حدود ۵۰۰ نفر چنین رفتارهایی داشته‌اند.

خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد: قاتل خودش می‌گوید من مستحق چند اعدام هستم و به کسانی که او را فریب داده‌اند می‌گوید شما انسان نیستید، آن وقت کسانی به اسم دانشجو از چنین قاتلی حمایت می‌کنند و طوری عمل کرده‌اند که آمریکا و اسرائیل آنها را تحسین می‌کند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه چنین رفتاری در شأن دانشجویان نیست خطاب به آنها، اظهار کرد: شما دانشجویان بزرگ‌تر از اینها هستید که از یک قاتل حمایت کنید. ما به آینده شما امید داریم و فردای کشور در دستان شما است. این اراذل و اوباش چه کسانی هستند که در فکر شما بیایند و شأن دانشجویی را از بین ببرد؟




اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار