بهمنیار؛

بی حجابی در ایران

راه شلمچه- داریوش بهمنیار؛ تو ای زن ایرانی، ای دخت نو باوه ایران، تو جواهرِ ارزشمندی هستی که در تنها مملکت شیعه جهان زندگی می کنی، تو مانند دُری در صدف هستی، تو گوهر نایابی هستی که فقط در پوشش و حجاب مادری خود می توانی محفوظ و سربلند بمانی و خواهی ماند.

هر زنی دوست دارد تا در تملُکِ روح یک مرد واقعی باشد، و هر گاه این اتفاق محقق شود زن از زن بودنش لذت می برد، زنان با حجاب، تافته جدا بافته ای هستند که می توانند مانع از نگاه مردان به خود شوند، در چنین حالتی است که مردها هم اگر بتوانند بیش از یک زن اختیار کنند، اما آنها فقط همین زنان را دوست دارند، این زنان با حجاب، که تافتهِ جدا بافته ای هستند، می توانند مانع از نگاه شوهر خود به زنان دیگر شوند، و تساوی حقوق زن و مرد اینچنین می تواند به مرحله عمل در آید، و گرنه قوانین اجتماعی همه برای نقض شدن نوشته می شوند، و فیمینیسم هم جز همین قوانین است.

به زبانی ساده تر زن همچون آینه ای است که با حجاب و عفافِ خود، می تواند مرد را غیر مستقیم وادارد، که اگر بیشتر آن را تمیز کند نتیجتا، بهتر می تواند خودش را در آینه ببیند، و بهتر می تواند روح همسر خود را با عشق و راستی و پاکی اخلاق، و محبت های مردانه با معنویات زندگی سیراب کند.

و تو ای زن ایرانی، ای دخت نو باوه ایران، تو جواهرِ ارزشمندی هستی که در تنها مملکت شیعه جهان زندگی می کنی، تو مانند دُری در صدف هستی، تو گوهر نایابی هستی که فقط در پوشش و حجاب مادری خود می توانی محفوظ و سربلند بمانی و خواهی ماند.

همیشه در همه ممالک اسلامی و حتی در همه اديان دیگر همواره شبه روشنفکران منفعت طلبي وجود داشته اند که بر ناداني و ناآگاهي بعضي زنان براي بي حجاب شدن دامن زده اند و امروزه با رسانه هاي جهنمي خود و خصوصا در فضاي مجازي تبليغ مي کنند که براي رفع ظلم و محروميت از زنها بايد زنان بي حجاب شوند و از بند اسارت حجاب آزاد شوند و مثل ما پيشرفت کنند.

ولي اين صحيح نيست چون اين طوري ظلم به زنها مضاعف مي شود و حيثيت و ناموس زنان در مقابل ديدگان مردان ناآگاه و بي سواد و هيز چوب حراج مي خورد، مگر آن زني که بي حجاب مي شود ديگر به او ظلم نمي شود؟ مگر در اروپا و آمريکا که مهد بي حجابي است زنان مورد ظلم مردان قرار نمي گيرند؟ مگر زنان در جامعه فاسد زده غربی و فرهنگ منحط و مبتذل غرب کتک نمي خورند و شخصيت آنها بازيچه مردان هوس باز قرار نمي گيرد؟.

به راستي آيا براي والا نگاه داشتن مقام و شخصيت زنانِ يک جامعه بايد آنان را بي حجاب کرد؟ مگر نمي شود حجاب داشت و درس خواند و پيشرفت و مهارت پيدا کرد؟ در توجيه غلط بي حجابي براي آزادي زنان نبايد تاريخ را تحريف کرد، مملکت ما را علم و صنعت و بصيرت پيش مي برد نه تقليد اداي غربي ها توسط بعضی زنانی که مانند میمون های مقلد، فرهنگ بي حجابي، مد گرايي، سکس و هزاران فرهنگ منحط و مبتذل ديگر غرب را مثل میمون های مقلد تقلید می کنند.

اساسا مسئله پوشش زنان در فرهنگ ایرانیان باستان بوده و خیلی از مورخین معتقدند و ثابت می کنند که مردم ایران به دلیل هم خونی اعتقاداتشان با دین مبین اسلام به سهولت اسلام آورده اند و زنان ایرانی قبل از اسلام هم پوشیده بوده اند دوران هخامنشیان اشکانیان که آن دوران اصلا بحث اسلام هم نبوده است.

تمام ادیان الهی اعم از مسیحیت یهود زرتشت و غیره برای زن پوشش تعیین کردند و تنها دینی هم که به این نکته توجه ویژه اسلام است که نه تنها این امیال را نفی نکرده بلکه تایید هم کرده است منتهی در حریم خانه و برای همسر چرا که طبیعت زن طبیعت طنازی و خودآرائی است.

ولی در غرب زن به یک کالای تحریک آمیز در همه نوع آن تبدیل شده است آن هم برای امیال برتری طلبانه و هوس بازانه بعضی مردها، در حقیقت بی حجابی و بد حجابی توی جمهوری اسلامی ایران درست مثل یک آهنگ نامآنوس و رعشه آور می ماند.

اکثریت بد حجاب ها و بی حجاب هایی که در ایران خواهان بی حجاب هستند همان بچه ها و نوادگان کشف حجاب رضاحانی در سال1314 شمسی هستند که با زور تفنگ چادر را از سر زنان کشیدند و پسر خائنش محمد رضا پهلوی آن را گسترش داد و اینک عده ای بسیار کمی از زنان بی حجاب و بد حجاب که ته مانده کشف حجاب رضاخانی هستند در مقابل اکثریت زنان با حجاب ایران قرار گرفته اند. 

در حالی که در در همه ممالک قانون اساسی میثاق بین دولت و مردم است و بدون این میثاق امنیت و آرامش برگزار نمی شود و طبق قانون اساسی دولت حسن روحانی سوگند خورده که از حجاب پاسداری کند از دین اسلام و مذهب شیعه پاسداری و حفاظت کند.

ولی حسن روحانی در شعارهای انتخاباتی اش از آزاد بودن حجاب می گفت تا رای بد حجاب ها را جذب کند در حالی که امروز هیچ مسلمانی چه شیعه و چه سنی در داخل و خارج از ایران با حجاب مخالف نیستند چرا که رعایت حجاب واجب است و دستور خداوند است نباید عده ای اقلیت بد حجاب و بی حجاب عقاید اکثریت زنان با حجاب را به بازی بگیرند و در تنها مملکت شیعه جهان به بد حجابی و پوشیدن های لباس های چندش آور بپردازند.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
2
2
سارا غلامی ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
نصف ایران با حجاب... اجباری...مخالفن
پاسخ
آخرین اخبار