بیانیه بسیج دانشگاه فرهنگیان به مناسبت یوم الله 9 دی

پایگاه بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان کشور در بیانیه ای اعلام کرد: این دانشگاه همواره تمام تلاش خود را برای شناخت دشمنان وزنده نگهداشتن ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، با بهره‌گیری از جهاد تبیین در راستای بصیرت افزایی جامعه به کار گرفته است.

به گزارش راه شلمچه: پایگاه بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان، به‌مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه بزرگ و مردمی نهم دی، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

 مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی):

نهم دی به یکی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.


نهم دی روز بصیرت و میثاق مردم مسلمان ایران با امام امت و آرمان‌های بلند شهدا و امام شهدا، روز پیروزی حق بر باطل، درخشندگی نور ولایت، همگرایی ملی و اسلامی، دشمن شناسی، گاه شناسی، تدین، و تجدید عهد ملت بزرگ ایران با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظلله العالی) می باشد.

در این روز میمون،  دست قدرت خداوند متعال از آستین مردم عاشورایی سلحشور سرزمین اصلا و نجبا بیرون آمد تا چنان مشتی بر دهان فتنه‌گران صهیونیستی وارد آورد که تا سالها از درد بر خود بپیچند. به کوری چشم معاندان فتنه گر حسود، نهم دی ماه بار دیگر ثابت کرد که نظام دینی ولایت فقیه مطلوب مردم ایران و مورد حمایت و امید و آرزوی ایشان است.

آسیب شناسی و تدقیق موشکافانه وقایع تلخ فتنه نشان می دهد که عدم تمسک به عروه الوثقی و حبل المتین ولایت، زمینه تشتت و تفرق و سستی و ضعف و کاستی و در نهایت خذلان امت اسلامی را فراهم می آورد.

علی رغم شیطنت‌های مستمر و مذبوحانه شیطان بزرگ و تحرکات بی‌ثمر اذناب حقیرش، به ویژه در فضای مجازی و رسانه های فارسی زبان صهیونیستی، و تلاشهای ابتر در ناامید سازی مردم و بحران سازی های تصنعی و عملیات‌های روانی سنگین علیه مردم مسلمان ایران، اینبار نیز مانند سالهای پیش به برکت یاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، تمامی فتنه‌گران و فتنه هایشان مضمحل و نابود و مکر و کیدشان به اربابانشان باز خواهد گشت.

پر واضح است که، کسی وجود مشکلات، تنگناها، تحریم‌ها و تهدیدها  و برخی کاستی‌ها را انکار نمی کند. اما راه حل اساسی برای تبدیل تهدیدات خارجی و داخلی به فرصتهای ویژه،  وحدت، تکاتف و تکافل قاطبه مردم و تمسک به عروه الوثقای ولایت فقیه می‌باشد. 

حماسه نه دی درس‌ها و عبرتهای مهمی برای دوستان و نیز دشمنان ایران در بر داشت. اما در نهایت نتیجه آن بود که دوستان هوشیارتر و دشمنان مأیوستر شدند.

درست در بزنگاهی که فتنه گران معاند و دشمنان قسم خورده  مردم ایران به خیال خام خود تصور می کردند که با دسیسه و نیرنگ میان مردم ایران و آرمان های انقلاب فاصله انداخته اند و برای موج سواری بر احساسات مردم شریف ایران آماده می شدند، بار دیگر  مردم با بصیرت ایران بزرگ و سربلند حماسه ای خلق کردند تا نقشه دشمن نقش بر آب شود و جهان متحیرانه حماسه سیل جمعیت حامیان نظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران از اقشار مختلف جامعه در سراسر کشور را نظاره گر شود.

حماسه ۹ دی نماد ولایت مداری، بصیرت، اتحاد و استکبارستیزی مردم ایران است که در تاریخ ماندگار شد و برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب رقم خورد و نشان داد انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب ها و سختی ها در مسیر درست پیش می رود و مردم با بصیرت ایران قوی با جان و دل پشتیبان ولایت فقیه و بر عهد و پیمان خود با خون شهدا و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) استوار هستند و ایمان دارند که با پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) می توانند در مقابل هجمه دشمنان ایستادگی کنند و هرگز اجازه نخواهند داد که این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

نه دی روز تجلی قدرت خداوند و مردم مسلمان ایران است. در یوم الله نهم دی ماه همگان خروج آشکارای دست قدرت الهی در دفاع از مردم ایران ونظام اسلامی و حریم امن ولایت فقیه و استحکام قلعه معظم ایران بزرگ و شکوه و جلال مردم ایران قدرتمند را  به چشم دیدند.

در پایان، بایگاه بسیج ‌مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان کشور فرا رسیدن سالروز حماسه عاشورایی نه دی ماه را به وجود مقدس حضرت صاحب العصر و الزمان علیه‌السلام و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و امت اسلامی و ملت شریف، اصیل، نجیب، و بزرگ ایران تبریک عرض نموده و همگان را جهت برگزاری شکوهمند این حماسه ماندگار دعوت می نماید.


انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
8
آخرین اخبار