بیانیه جامعه جوانان متحد اسلامی به مناسبت روز قدس

جامعه جوانان متحد اسلامی در بیانیه ای خواستار حضور گسترده جوانان مومن و  انقلابی در راهپیمایی روز قدس شد

به گزارش راه شلمچه، متن بیانیه جامعه جوانان متحد اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال1358 توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تغییر معادلات سیاسی منطقه و شروع سیر نزولی سقوط رژیم غاصب صهیونیستی بود.

رژیمی که داعیه دستیابی نیل تا فرات را دارد، اکنون با مقاومت بی نظیر جوانان فلسطینی در حمایت از ساحت مقدس مسجد الاقصی و قدس شریف مواجه گردیده است. جوانانی که با دست های خالی و تنها از روی اعتقادات و ایمان قوی خود استوار ایستاده  و اینچنین شور آفرینی و رشادت ایجاد نموده اند. قطعاً مبارزات آنها در تاریخ امت های اسلامی ماندگار خواهد شد و روسیاهی آن برای دولتمردانی که با بی تفاوتی نسبت به این‌موضوع  برخورد کرده اند باقی خواهد ماند.

مردم مظلوم و مقتدر فلسیطن زنده اند و زنده خواهند ماند تا با ندای الله اکبر خود ان شاء‌الله کمتر از 25 سال دیگر آثار این غده سرطانی را از منطقه پاک‌نموده و نماز جماعت وحدت را در این مکان تاریخی و جایگاه پیامبران الهی اولوالعزم (ع) بر پا نمایند.

بنابراین،  جامعه جوانان متحد اسلامی از همه آحاد مردم، ملت غیور و شهید پرور ایران‌اسلامی بالاخص جوانان مومن و انقلابی سراسر کشور برای حضور در این همایش عظیم ملی و جهانی دعوت بعمل می آورد و بر این باور است تا راه امام خمینی(ره)، شهیدان‌ِ انقلاب اسلامی و مکتبِ حاج قاسمی سلیمانی زنده است و همچنین سران مزدور و جنایتکار رژیم جعلی صهیونیستی بدانند، که آرامش و امنیت نخواهند داشت و این راه تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

جامعه جوانا متحد اسلامی
هفتم اردیبهشت ماه1401

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار