بیانیه جامعه روحانیت مبارز به مناسبت 22 بهمن

جامعه روحانیت مبارز در آستانه یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد

به گزارش راه شلمچه: جامعه روحانیت مبارز در آستانه فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه؛ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب عظیم و شکوهمند اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم:

محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم  «سوره فتح آیه29 »:

خداوند اراده فرموده مکتب او بر همه ادیان و مکاتب برتری  یابد. و این فتح و پیروزی  را در  بزرگراه ایستادگی ، صلابت و قاطعیت در برابر دشمنان ، بدخواهان و منحرفان و  از سوی دیگر ملاطفت ، محبت و همراهی و پیوند با مؤمنان ، خوبان و ملت اسلام هدایت فرموده است.

بعثت پیامبر خاتم (ص) مبارک باد. بعثتی که پیوسته در حال تکرار است تا حق پویان مسیر حق پرستی و حق خواهی را آشکار و حاکم کنند، مؤمنان را عزیز ، مظلومین را رها و فرودستان را گرامی دارند.

مردم مؤمن ، فهیم و شریف ایران  با برپایی انقلابی بزرگ، بعثتی دیگر به پا کردند و در طی 45 سال با تمام توان و با همبستگی ملی از آرمان و منافع خود دفاع نموده و در برابر زیاده خواهان و زورگویان ایستادند و الگویی برای دیگر مردمان در رنج ، ستم و تحقیر شدند.

حوادث این روزهای فلسطین و غزه گواه روشنی از ظلم به انسانیت و حاکمیت توحش و ددمنشی است و ایرانیان سرافراز با صبری ستودنی و مبارزه ای مستمر و هوشمندی فراتاریخی ، دروغ بزرگ تمدن رسوای حاکم را آشکار کردند و امروز جهانیان همصدا با مردم ایران به دفاع از مظلومیت فلسطین فریاد می کشند.

مردم قهرمان ما در این راه سختی های فراوانی را تحمل کرده است. جنگ ، تحریم ، فشارهای پی در پی اقتصادی و سیاسی و هر از چند گاهی مشاهده جنایات تروریستی آدمکشان که چندی پیش در کرمان و در سالروز شهادت قهرمان ملی شهید سلیمانی با آن روبرو شدند.
ملت شریف ایران نشان داده است در طول تاریخ ، تمدن خود را با ایمان به خدا و فرهنگ غنی ، همبستگی  عمیق، ایثار ، دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر متجاوزین و ظالمین برپا کرده است و اینک نیز صفحات نوینی از تاریخ طلایی خود را رقم می زند. درود بر شما و سلام و رحمت الهی نثار شما باد.

واکنون در روز شکوه ، عزت و آزادی« 22 بهمن» و برای چهل و پنجمین بار با حضور گسترده خود نشان خواهند داد بحول و قوه الهی تاریخ پیروزی و سرافرازی تداوم خواهد داشت.

و در آینده نزدیک »یازدهم اسفند« و در روز سرنوشت و تقویت ،تثبیت و تحول و اصلاح نظام سیاسی و اجرایی همه در پای صندوقهای رأی از حق تعیین سرنوشت خود دفاع و  وظیفه خویش را در انتخاب شایستگان ادا خواهند کرد که چنین باد.

خداوندا بر ملت ما الطاف خود را بیش از پیش ارزانی دار، آنان را پیروز و سربلند ساز، امام و شهیدانمان را خشنود و خدمتگزاران مان را توفیق و رهبر عزیزمان را مستدام دار.آمین یا رب العالمین
جامعه روحانیت مبارز
                                                                                                                                                               19 بهمن 1402

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار