تأکید رحیم زارع بر همبستگی فراکسیونی نمایندگان مجلس در انتخابات

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس تاکید کرد: انتخابات هیات رئیسه مجلس کار آتش به اختیاری نیست که برخی ازاعضای فراکسیون بگویند چه رای بیاورم و چه رای نیاوردم برای هیات رئیسه مجلس کاندیدا می شوم.

به گزارش راه شلمچه، رحیم زارع با بیان اینکه اعضای فراکسیون باید نسبت به رای تشکیلات متعهد باشند، گفت: کسانیکه عضو فراکسیون انقلاب اسلامی هستند باید پای تعهدی که دادند تا به صورت فراکسیونی عمل کنند، بایستند.  اگر افراد بر تصیم فراکسیونی پایبند باشند، تاثیرگذاری فراکسیونی افزایش پیدا می کند.

 

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان به خبرگزاری خانه ملت گفت: برخی از نمایندگان خارج از چارچوب عمل می‌کنند و به صورت مستقل و خارج از تصمیم فراکسیونی کاندیدا می شوند و رای نمی آورند. این در شرایطی است که اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی باید تابع نظر جمعی باشند.


این نماینده مجلس با اشاره به اظهار نظر برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه چنانچه رای نیاورند به صورت مستقل برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا می شوند، گفت: این افراد در انتخابات آتی مجلس نباید در لیست بیایند و در انتخابات نیز به صورت مستقل شرکت کنند. اقدام این افراد همبستگی فراکسیونی را زیر سوال می برد. این افراد اساسنامه فراکسیون که بندی از آن در مورد تعهد فراکسیونی است را امضا کردند اما به آن تعهد، پایبند نیستند. کسانیکه به نظر فراکسیونی پایبند نیستند نباید در انتخابات وارد لیستی شوند.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس در خصوص اینکه با عهد شکنی برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی عاقبت کار تشکیلاتی چه می شود گفت: ما در کار تشکیلاتی در کشور ضعیف هستیم. ضعیف بودن در کار تشکیلاتی به دلیل عدم پایبندی برخی از افراد به تعهد تشکیلاتی و تصمیم جمعی است. انتخابات هیات رئیسه مجلس کار آتش به اختیاری نیست که برخی ازاعضای فراکسیون بگویند چه رای بیاورم و چه رای نیاوردم برای هیات رئیسه مجلس کاندیدا می شوم.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار