تاریخی‌ترین و متفاوت‌ترین سیزده‌بدر تهرانی‌ها! +تصاویر

تهرانی‌هایی که در این ایام در مسافرت هستند و مسافرانی قبلا که به تهران آمده‌اند شاید هرگز تهران را در روز سیزده‌بدر اینگونه ندیده باشند.

به گزارش راه شلمچه، هر ساله در روز سیزدهم فروردین تمامی اماکن فضای سبز و پارک‌ها و بوستان‌ها و حتی حاشیه‌های بزرگراه‌ها و خیابان‌ها در تهران یکی از شلوغترین روزهای سال را سپری می‌کرد اما سیزده‌بدر سال 99 با همه سال‌های گذشته متفاوت و عجیب بود.

با ورود ویروس کرونا در ایران، شب عید و نوروز امسال ایران به شکل عجیبی در آمد و مردم در این ایام در خانه ماندند و برای حفظ سلامتی خود و دیگران به توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا توجه کردند و البته طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی پارک‌ها و مکان‌های عمومی تهران هم مزیت بر علت شد تا تهران یکی از تاریخی‌ترین عید نوروز را تجربه کند.

تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید مربوط به؛ حیابان دماوند، اتوبان شهید باقری، تهران پارس، بزرگراه شهید زین‌الدین، اتوبان شهید بابایی، جاده آبعلی، بزرگراه شهید یاسینی، خیابان پیروزی، اتوبان امام علی(ع)، اتوبان شهید صیاد شیرازی، خیابان شریعتی، بوستان قصر، میدان سبلان، خیابان انقلاب، خیابان گلبرگ، میدان نبوت و ... است.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
0
محسن کریمی فیروزجایی ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
سلام دچرخه سواری برای بانوان ممنوع نیست!!!!+!
پاسخ
آخرین اخبار