فرمانده سپاه بابل در نشست بصیرتی:

تاکید حاج قاسم این بود که قدر مقام معظم رهبری را بدانیم

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بابل برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را بدون حضور مردم و بصورت مجازی اعلام کرد و گفت: این مراسم از طریف شبکه استانی سیمای مازندرن بصورت زنده پوشش خواهد داد.

به گزارش راه شلمچه از بابل، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بابل در نشست بصیرتی اعضای بسیج رسانه، گفت: یکی از ماه‌هایی که ویژگی‌های خاصی که دارد دی ماه است، از کشف حجاب گرفته تا عملیات کربلای ۴ و قیام خونین مردم قم تا شهادت حاج قاسم سلیمانی. مقام معظم رهبری می‌فرماید شهادت حاج قاسم شهادت قهرمان امت اسلامی بود، در سن ۶۳ سالگی مثل جوان می‌دوید.

وی افزود: دشمنان کشور ما در سال 88 هشت ماه به بهانه تقلب در انتخابات آشوب کردند پس از این با بصیرت مردم و هدایت مقام معظم رهبری و در نهایت با به صحنه آمدن مردم این بساط فتنه برچیده شد.

سرهنگ رمضانی با اشاره به ترور شهادت حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: دنیا نشان داد که آمریکا یک کشور تروریست هست و در آخرین کینه توزی دشمنان این نظام، می‌شود به ترور دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده اشاره کرد که البته این آخرین ترور دانشمندان نبوده و نیست و این ترورها ما را قوی‌تر می‌کند. حاج قاسم هدفش خدمت بود دنیا براش اهمیتی نداشت و با تمام وجود برای خانواده‌های شهدا وقت می‌گذاشت و با آنها صحبت می‌کرد.

فرمانده ناحیه سپاه بابل گفت: سه ماه قبل از شهادت حاج قاسم، به اتفاق فرماندهان، در تهران دیداری با شهید حاج قاسم داشتیم، سخنانش نظامی نبود ولی خیلی آگاهانه صحبت می‌کرد و تاکید می‌کرد ببینید ولایت از شما چی می‌خواهد. در آن روز یک جمله‌ای را تاکید نمود که سپاه خیلی مقدسه، سپاه عمل بزرگی انجام نمی‌دهد و برای همین کارش ماندگار است.

وی در باره فعالیت‌های  سپاه شهرستان بابل در موضوع ویروس کرونا گفت: بیش از ۴۸ هزار بسته حمایتی و معیشتی توزیع کردیم. نذر اهدا خون، نانوایی صلواتی و ..... داشتیم که هنوز هم ادامه دارد. در بحث طرح شهید سلیمانی، سه تیم را برنامه ریزی کردیم. ۴۵۲ پایگاه بسیج این شهرستان، پایگاه سلامت شدند. تیم تشکیل شد برای غربالگری که متشکل از تیم رصد، تیم مراقبتی و تیم‌های حمایتی و تیم نظارتی می‌باشد.

سرهنگ رمضانی حضور نیروهای بسیجی را در این طرح را چشمگیر دانست و گفت: نیروهای بسیجی در سطح روستا با خانه بهداشت و در شهرستان با مراکز بهداشت همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال ۶۵ خانه محروم ساخته شد و تحویل دادیم و همچنین  ۱۲۰ خانه محروم را هم بر عهده گرفتیم.

فرمانده سپاه بابل در خاتمه گفت: به‌مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی مراسمی را  روز شنبه ۱۳ دی در حسینیه سپاه بابل برگزار می‌شود که این مراسم بصورت زنده از شبکه استان مازندران پخش خواهد شد و به دلیل ویروس کرونا، مراسم بدون حضور مردم انجام می‌شود و همچنین برپایی موکب‌های بهداشتی توسط حوزه های شهری در سالروز شهادت سردار سلیمانی را داریم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار