حبیب الله بوربور:

تایید صلاحیت روحانی، باعث تعجب و ایجاد ناامیدی در مردم می‌شد

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دروغگو بودن و بازی با منافع ملی از ویژگی‌های بارز حسن روحانی در دوران مسولیت وی بود،گفت: چطور کسی که تا دیروز در انتخابات شبهه ایجاد می کرد اما امروز خود در این انتخابات ثبت نام کرد البته اینگونه رفتارها از کسی که دروغگو است بر می آید.

به گزارش راه شلمچه، نهصد و پنجاه و ششمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه نهم بهمن ماه  ۱۴۰۲  با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حبیب الله بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان گفت: اگر روحانی تایید صلاحیت می شد باعث تعجب و ایجاد نامیدی در مردم می‌شد چرا که شاید شخصیت حسن روحانی تا قبل رئیس جمهور شدن او برای مردم ناشناخته بود اما در دوران ریاست جمهوری ایشان بسیاری از پرده‌ها برای مردم کنار رفت و علاوه بر شبهاتی همچون دو تابعیتی بودن که راجع به ایشان مطرح می‌شد، دروغگو بودن و بازی با منافع ملی از ویژگی‌های بارز او در دوران مسولیت ایشان بود، همه‌ مردم شاهد بودند که  روحانی علنا عنوان کرد با امضای برجام همه تحریم ها برداشته خواهد شد اما مشخص شد که به مردم دروغ گفت و یا موضع گیری‌های ایشان در خصوص انتخابات که به صراحت نظام را متهم به برگزاری انتخابات فرمایشی کرد تا آنجایی که رهبر انقلاب صریحا موضع گرفتند و فرمودند چطور می شود کسی که خودش از مسیر انتخابات در این کشور صاحب جایگاه و آبرو شدند اما امروز انتخابات را زیر سوال می برند.


بوربور ادامه داد: آنچه که باعث تعجب همگان شد این بود چطور کسی که تا دیروز در انتخابات شبهه ایجاد می کرد اما امروز خود در این انتخابات ثبت نام کرد البته اینگونه رفتارها از کسی که دروغگو است بر می آید اما آنچه که اگر اتفاق می افتاد باعث ایجاد موجی از ناامیدی در مردم می شد تایید صلاحیت ایشان بود.


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص فعالیت جریانات سیاسی در انتخابات پیشرو افزود: در جبهه اصولگرایی رسیدن به لیست واحد در این دوره بعید به نظر می رسد با این حال بزرگان اصولگرایی تلاش دارند انشقاقی بوجود نیاید.


وی گفت: البته اگر فعالیت به سمت رقابت سالم باشد و از تخریب و دعواهای سیاسی پرهیز شود مطمئنا باعث ایجاد شور و نشاط در انتخابات خواهد شد.


بوربور در خصوص فعالیت اصلاح طلبان افزودند: بر خلاف ادعای اصلاح طلبان، به اندازه کافی نامزد تایید صلاحیت شده دارند و آنچه که دلیل اصلی حضور یا عدم حضور اصلاح طلبان خواهد شد شانس رای آوری آنهاست، اگر احتمال بدهند که رای ندارند موضوعات دیگری را بهانه می کنند و از تحریم انتخابات صحبت خواهند کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1