تجلیل از خانواده سردار شهید سجودی در مازندران

شهید یوسف سجودی متولد ۲۷ بهمن ۱۳۳۷ در بابل بود و سال ۵۸ جهت فراگیری دروس حوزوی در مدرسه حقانی قم مشغول تحصیل شد و سپس به عضویت سپاه قم درآمد...

به گزارش راه شلمچه، با حضور مسوول تربیت بدنی سپاه کربلا از خانواده سردار شهید یوسف سجودی تجلیل شد


به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور کاظم غفارپور مسوول تربیت بدنی و حسن افشار مسوول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا و جمعی از رزمندگان و ورزشکاران استان روز پنج شنبه 12 مهر از خانواده و فرزند شهید سردار یوسف سجودی شهید شاخص ورزش در سال 1398 تجلل شد.


 شهید یوسف سجودی متولد ۲۷ بهمن ۱۳۳۷ در بابل بود و سال ۵۸ جهت فراگیری دروس حوزوی در مدرسه حقانی قم مشغول تحصیل شد و سپس به عضویت سپاه قم درآمد؛ همزمان با غائله جنگل به بابل رفت و طی سال‌های ۵۹ تا ۶۲ جهت انجام ماموریت در سپاه کربلای مازندران و پاکسازی شهر‌های شمالی از منافقین، به آن منطقه اعزام شد؛ سال ۶۲ مجددا به سپاه قم بازگشت و به عنوان فرمانده تیپ سوم لشکر ۱۷ در عملیات «بدر» نقش آفرینی کرد. شهید یوسف سجودی، در ۲۶ اسفند سال ۶۳ بر اثر اصابت مستقیم گلوله تانک دشمن به خیل شهدای جاویدالاثر پیوست.

زندگینامه شهید یوسف سجودی و خاطرات همرزمان وی در قالب کتابی مصور به همت موسسه حماسه ۱۷ و انتشارات حماسه یاران جمع آوری و تدوین شده است؛ نام شهید بزرگوار «محسن سجودی» نیز در کنار نام برادر شهیدش یوسف سجودی می‌درخشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار