تحولات گسترده در کشتی مازندران

عضو هیأت رئیسه کشتی مازندران در خصوص کادر جدید فنی مربیان کشتی نیز تصریح کرد: سعی خواهیم کرد از وجود مربیان با تجربه و سازنده استفاده شود.

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد عضو هیأت رئیسه کشتی مازندران در گفتگویی با اشاره به خروجی دومین جلسه هیأت رئیسه اظهار داشت: سرپرست هیأت کشتی استان طی سخنانی با قدردانی از زحمات چند ساله اصغر ثمربخش، سلمان قادری و غلام نوری زاده در نظر دارد که بعد از پایان اپیدمی کرونا ویروس، مراسمی جهت تجلیل از خدمات آنها صورت دهد.


وی افزود: با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان قصد میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و جام باشگاههای جهان ، تقویت و حمایت از تیم های مازندرانی در لیگ باشگاههای کشور و لیگ داخلی مازندران را داریم.


عضو هیأت رئیسه کشتی مازندران در خصوص کادر جدید فنی مربیان کشتی نیز تصریح کرد: سعی خواهیم کرد از وجود مربیان با تجربه و سازنده استفاده شود.


 وفایی نژاد یادآور شد: دکتر فعلی دبیر هیأت کشتی مسئولیت پیدا کرده که در خصوص چگونگی همکاری مربیان کشتی تعاملات ساختاری ایجاد نماید و با شناختی که از توانمندی های دبیر هیأت داریم بی شک مسیر تعامل متقابل بین همه دلسوزان کشتی استان فراهم خواهد شد.


وی با اشاره به برنامه های مدون هیأت کشتی، خاطر نشان کرد: هیأت رئیسه کشتی مازندران دیدارهای جداگانه ای با نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار ورزشدوست و امام جمعه قائمشهر خواهند داشت تا انشاله از رهنمودهای این افراد در پیشبرد برنامه های هیأت بهره لازم برده شود.


شعبان وفایی نژاد از معرفی سرمربی تیم های بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و ردهای سنی پائین تر و مسئولین کمیته های مختلف در آینده ای نزدیک خبر داد و در رابطه با زمان انتخابات ریاست هیأت کشتی گفت: اگر شرایط مناسب فراهم شود با هماهنگی فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان مازندران، انتخابات مذکور در کمال بی طرفی برگزار می شود.


وفایی نژاد با بیان اینکه اعضای هیأت کشتی استان هیچ دلبستگی و وابستگی نسبت به کاندیدای ریاست ندارند، اذعان داشت: سرهنگ افشار رئیس سازمان بسیج ورزش مازندران در دیدار با اعضای هیأت رئیسه، حمایت خود را از اعضای جدید اعلام و مقرر گردید همکاری های لازم بین دو دستگاه ورزشی عملیاتی گردد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک روسای هیئت های کشتی شهرهای استان در رأی گیری علنی نمایندگان هیئت شهرهایی که باید در مجمع هیأت کشتی مازندران صاحب آراء باشند، معرفی خواهند شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار