تخریب مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، هدف ورشکستگان سیاسی!

حسین زادگان مدیری ولایی و از یادگاران 8 سال دفاع مقدس همواره در مسیر پاکدستی و صداقت ورزش این دیار را مدیریت کرده و قطعاً چنین رویکردی برای افرادی که دوران خیانت و منافع طلبی را در مازندران می گذراندند، خوشایند نباشد...

به گزارش راه شلمچه، نقد و بررسی عملکرد هر مدیری در سطوح مختلف خدمتی در راستای رفع کمبودها و تقویت نقاط قوت که با کار کارشناسی شده همراه باشد بی شک مورد اقبال افکار عمومی قرار می گیرد اما اگر رویکرد سیاسی کاری و مغرضانه به خود داشته باشد، پذیرفتنی نیست.


متأسفانه این برخوردهای جهت دار را امروز ما در پس مدیریت حبیب حسین زادگان مشاهده می کنیم و عده ای کوتوله ها و ورشکستگان سیاسی که منافع آنها در ورزش استان مورد تهدید قرار گرفته، با جوسازی ها و بازی افکار عمومی در فضاهای مجازی به دنبال تخریب و تضعیف حبیب حسین زادگان هستند تا به نوعی آب رفته از جوی را به آن بازگردانند.


حسین زادگان مدیری ولایی و از یادگاران 8 سال دفاع مقدس همواره در مسیر پاکدستی و صداقت ورزش این دیار را مدیریت کرده و قطعاً چنین رویکردی برای افرادی که دوران خیانت و منافع طلبی را در مازندران می گذراندند، خوشایند نباشد و به دنبال انتقام دوران ذلت خودشان هستند.


این کوردلان به جای حق شناسی و قدردانی از مسئولان نظام، با راه اندازی پاتوق های فساد ایجاد هیاهو در فضاهای مجازی، به دنبال باجگیری از مسئولان ارزشمند نظام هستند و این جماعت بی هویت خود را قیّم ورزش مازندران می دانند.


آنها روزی به استاندار ارزشی مازندران اهانت و روزی از هتک حرمت علیه مسئولان ورزشی و شیطنت علیه منافع ورزش این دیار، از هیچ کوششی فروگذار نیستند؛ این در حالی است که با حمایت نیروهای ارزشی و دلسوزان نظام به خصوص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران، خانواده های معظم شهدا و یادگاران و میراث داران 8 سال دفاع مقدس نسبت به عملکرد حبیب حسین زادگان، قطعاً تیر اهریمنان بار دیگر به سنگ خواهد خورد.


بی شک راه شلمچه به واسطه ماهیت رسانه ای خود در حفظ و حراست از منافع نظام و انقلاب و دفاع از مدیران ارزشی و ولایتمدار که در خط مقدم جبهه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی، دلسوزانه برای منافع مردم و کشورمان می کوشند، با متخلفان در هر سطحی مماشات نکرده و قصد دارد در صورت عدم تغییر نگرش جریان های سوء نسبت به موضع گیری های صورت گرفته علیه ورزش مازندران، در آینده صریح تر از آنها نام ببرد تا افکار عمومی و جامعه ورزشی بیشتر با خادمین و خائنین آشنا شوند.


شعبان وفایی نژاد - کارشناس ورزشی مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار