ترامپ و اوباما و بوش رفتند اما اسد و سوریه هست

یادمون باشه حاج قاسم اگر بود بازم رای میداد به کسی که اصلح باشه.

به گزارش راه شلمچه، کاربران شبکه ‌های اجتماعی در باره مسائل مهم واکنش جالبی را نشان دادند.

محمد: « بیشتر از ۱۰ سال است، هرکس که روی صندلی شماره‌ یک اتاق بیضی کاخ سفید نشسته، همه رقم نقشه کشیده تا «اسد» از سوریه برود یا او را بکشند! اما رئیس‌جمهور شام که سگش به خیلی از رؤسای جمهور دنیا می‌ارزد، درحالی هنوز مرد اول دمشق است که نه ترامپ، رئیس‌است، نه اوباما و نه بوش پدر یا پسر!»

مسئله‌های مردم
کاربری نوشت: «مسئله من کارخانه‌ایه که بعد از ۷۰ سال تعطیل میشه و کارگرهاش اخراج میشن تا جیب یه مشت دلال واردات چی و آقازاده پر پول بشه. مسئله کشاورزیه که محصولش میگنده چون دولت خرید تضمینی نمیکنه. مسئله فقر و اختلاف طبقاتی و بیکاری و گرونیه. اینها مسئله مردم است؛ فجازی مسئله بچه پولدارهاست.»

فرمانده‌ای از جنس مردم 
دانیال معمار با انتشار این تصویر نوشت: «مسجدی‌ها چشم‌انتظار فرمانده بزرگ جنگ بودند. یکی با یک موتور گازی درب و داغان و دست‌های روغنی جلوی در پارک کرد. پاسدارها گفتند برود جلوتر. موتوری بلافاصله رفت جلوتر و پارک کرد. چند دقیقه بعد مجری گفت: در خدمت فرمانده جنگ حاج آقا برونسی هستیم که به خاطر خرابی موتورشان کمی دیر رسیدند.»

تولید هراس نسبت به دولت آینده
سید پویان حسین‌پور:« علی ربیعی سخنگوی دولت و از بانیان اصلی مقطعی وضع موجود گفته که «پیش‌بینی می‌کنم در ۴ سال آینده به سیاست رفاهی صدقه‌ای بازگشت خواهیم کرد»، برادر عباد در حالی به تولید هراس نسبت به دولت آینده اقدام می‌کند که دولت فعلی چیزی در کشور باقی نگذاشته تا در دولت بعد بخواهد به مردم برسد!» رأی خواهیم داد

کاربری نوشت: «تو مراسم خاکسپاری سردار هممون گفتیم من حاج قاسم سلیمانی ام، تو شبکه‌های خبر جهانی خیلی مورد تعجب و استقبال قرار گرفت... یادمون باشه حاج قاسم اگر بود بازم رای میداد به کسی که اصلح باشه.»

اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
ابوذر ۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام.پایگاه راه شلمچه
در خبر رسانی کاملابی طرف
و عالیه تشکر میکنم از مسولین راه شلمچه
پاسخ
آخرین اخبار