یادداشت حسین امیدی:

ترور فیزیکی با موشک، نشانه استیصال صهیونیستها است

یک فعال سیاسی معتقد است: دشمن از طریق ترور شخصیتهای بزرگی چون "سردار رضی موسوی"، درصدد جبران خلاء شکست خود و وارد کردن ایران به جنگ غزه است، که البته آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش راه شلمچه: "حسین امیدی"،عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران‌ انقلاب اسلامی و فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان کشور، در یادداشتی با محکوم‌کردن جنایات رذیلانه صهیونیستها در به شهادت رساندن سردار سرافراز شهید "سید رضی موسوی" نوشت: واقعیت این است که پیروزی های دلاور مردان محور مقاومت در رویارویی با دشمن صهیونیستی، چنان بزرگ و سهمگین بوده که رژیم غاصب را به ترور ناجوانمردانه وادار کرده است.

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ، 

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند ( آل عمران 169). 

در آستانه شهادت شهید قدس و سردار دلها _ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی_  رضوان الله تعالی علیه، در حالیکه ملت شریف ایران و تمامی آزادگان جهان آماده برگزاری مراسم شهادت نفس زکیه ایران اسلامی و سرباز برومند امامین انقلاب اسلامی و مردم ایران و بازوی توانمند محور مقاومت اسلامی بودند، خبری هولناک دل همه دوستداران انقلاب اسلامی ایران را به درد آورد.    

مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه، سردارسرتیپ پاسدار سید رضا موسوی معروف به سید رضی، یار دیرین شهید قدس که مورد علاقه ویژه سرباز ایران بود، مورد حمله وحشیانه و ناجوانمردانه موشکی رژیم سفاک غاصب صهیونیستی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل گشت. 

 سرباز پیشکسوت سپاه قدس و دلاور مرد عرصه مقاومت که دهه ها از عمر شریفشان را در راه مبارزه با دشمنان نامرد ناجوانمرد ایران ستیز سپری کرده، بارها مورد حمله تروریستی ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود. دعا و آرزوی سید، شهادت در روزهای عروج حاج قاسم سلیمانی بود. خداوند دعایش را مستجاب نمود. سید رضی موسوی، براستی، عاشق مردم ایران بود.   

تبلیغات گسترده و مشمئز کننده مسموم رسانه های بیگانه غربی و تلویزیونهای فارسی زبان و برخی فریب  خوردگان داخلی، این توهم را در برخی افراد ایجاد کرده که رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن سردارانی چون سید رضی پیروزی مهمی را کسب کرده، به غلط القا می کنندکه جمهوری اسلامی ایران در وضعیت انفعالی قرار گرفته، الزاما، باید انتقامی آنی بگیرد و در صورت عدم پاسخ گویی فوری، ایران را ضعیف و مستاصل جلوه دهند. 

 لذا در این باره ذکر چند نکته ضروری است.

نکته اول:  ترور و حذف فیزیکی سربازان ملت، بخصوص از طریق استفاده از موشک و پهپاد، نشانه ضعف و استیصال دشمن تا نشانه قدرت و توان هماوردی او است. واقعیت این است که پیروزی های دلاور مردان محور مقاومت در رویارویی با دشمنان مردم ایران و مستضعفان جهان چنان بزرگ و سهمگین بوده که رژیم غاصب را به ترور رذیلانه و حذف ناجوانمردانه فیزیکی شهید موسوی، که نازلترین دستاورد نظامی و امنیتی به حساب می آید، وادار کرده است.

نکته دوم: پس از حمله برق آسا و معجزه وار طوفان الاقصی،  دلیرمردان فلسطینی چنان شکست ترمیم ناپذیری به رژیم اشغالگر قدس  وارد کردند که تا سالها اثرات دردناک مادی و معنوی آن بر جامعه صهیونیستی و جبهه استکبار خواهد ماند. صهیونیستها هنوز باور نمی کنند یا نمی خواهند باور کنند که کار کار نیروهای فلسطینی است.

از طرفی، به رغم حمایتهای قاطع و علنی نظام اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، تاکنون هیچ شواهدی بر دخالت مستقیم ایران در این فتح الفتوح وجود ندارد. بنابراین، دشمن از طریق ترور شخصیتهای موثری مانند شهید موسوی، در صدد جبران این خلاء و درگیر کردن مستقیم ایران در جنگ غزه است.

نکته سوم: آمریکا و کشورهای همپیمانش، تاحدودی، از قدرت و توان بالای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند، لذا، برخلاف ادعاهای رسانه ای و شوهای تبلیغاتی، جرات و جسارت رویارویی مستقیم با مردم ایران را ندارند.

رژیم اشغالگر قدس تلاش می کند به هر بهانه ای ایران را تحریک کرده، به گمان خود منفعل شده، پاسخ عیان دهد تا بالاجبار ایالات متحده آمریکا و  ناتو وارد جنگ با ایران شود. البته امریکا و ناتو جسارت چنین غلطی را ندارد، آزموده را آزمودن خطاست.

نکته چهارم: جمهوری اسلامی ایران برخلاف، آنچه دشمن به دروغ تبلیغ می کند، همیشه یک یا چند گام از او جلوتر است. ایران قدرتمند با حضور کنشگرانه قوی امنیتی و نظامی در آنجا که لازم می داند دشمن را به واکنش مذبوحانه وا داشته او را به دریوزگی و درماندگی و عصبانیت و تصمیم مهلک اشتباه می اندازد.

از نمونه های بارز چنین محاسبات افتضاح غلطی، حذف فیزیکی وترور شخصیتهای لشگری و کشوری جمهوری اسلامی ایران است.این اقدامات رذیلانه نشان دهنده عدم شناخت درست دشمن از میدان و میدان دار اصلی است.

نکته پنجم: شهادت شهید سید رضا موسوی مانند شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، شهید سید محمد حجازی، شهید حسن ایرلو، و دیگر شهدای مکرم محور مقاومت باعث رویش سرداران و سربازان مام میهن و معرفی شخصیتهای بزرگ جدیدی به عرصه مبارزه با مستکبرین جهان است.

نکته ششم: شهیدان حاضر و ناظر بر اعمال ما و چراغ راه ملت بزرگ ایران هستند.

شهادت بزرگمردانی چون سید رضی عزیز،  خواسته ای به جز آرزوی صادقانه و قلبی خود ایشان و دعای سحرگاهی  خود شهید سعید نبوده است.

پس گوارا باد شهادتت ای جوانمرد دلیر ایرانی! پس در این مقوله نیز ما پیروزیم و دشمن غاصب شکست خورده حقیقی!

در پایان یاد آوری می کنم که جمهوری اسلامی ایران به زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی)، به چنان عزت و قدرتی رسیده است که می داند در چه زمان و چه مکانی آنگونه که لازم است و خود تشخیص می دهد، مانند گذشته، فعالانه و آگاهانه و شجاعانه چنان ضرب شصتی به دشمن غدار نشان دهد که آثارش تا ابد ترمیم ناپذیر باقی بماند.

سرنوشت صدام حسین بعثی، شکست مفتضحانه داعش اسراییلی، جنگهای سی و سه روزه، طوفان الاقصی و وقایع دریای سرخ فقط نمونه هایی از این کنشگری حکیمانه است.

(براستی که صبح نزدیک است.)

وَسَيَعلَمُ ٱلَّذِينَ ظَلَمُواْ أَيَّ مُنقَلَب يَنقَلِبُونَ

به زودى خواهند دانست كه به چه كيفر گاهى و دوزخ انتقامى بازگشت مى كنند (227، شعراء)

إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَ لَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ

موعد آن‌ها صبح است؛ آیا صبح نزدیک نیست»؟!(81، هود).

انتهای پیام//









اگر خوشت اومد لایک کن
8
آخرین اخبار