ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جوانان کشور را در مقابل توطئه دشمنان بیمه می‌کند

سید علی کریمیان جانباز 8 سال دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها جوانان و نوجوانان ما را بلکه کشور را در مقابل توطئه دشمنان بیمه می کند.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، انتخابات انجمن اولیا و مربیان سال تحصیلی 99-98 مدرسه بیک زاده گنبد کاووس در محل تکیه بی بی رقیه (س) برگزار شد.
در این مراسم ابتدا سید علی کریمیان مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرمانداری گنبد کاووس و از مربیان وهادیان سیاسی بسیج در خصوص جنگ نرم و نقش خانواده سخنرانی نمود.
مشاورفرهنگی فرماندار گنبد کاووسدر این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اولیا و مربیان حاضر در مراسم انتصاب خانم عسگری را به مدیریت این مدرسه تبریک گفت و ادامه داد:امیدوارم حضور خانم عسگری که از خانواده معظم (همسر شهید) می باشد باعث خیر و برکت بیشتر در این مدرسه باشد.
این هادی سیاسی بسیج در ادامه گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه و بخصوص دانش آموزان نوجوان و جوان ما آشنایی با سیره زندگی شهداست که باید سر لوحه زندگی همه ما قرار گیرد.
کریمیان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها جوانان و نوجوانان ما را بلکه کشور را در مقابل توطئه دشمنان بیمه می کند.
این فعال فرهنگی در خصوص جنگ نرم دشمن نیز چنین گفت: بعد از 8 سال دفاع مقدس دشمن متوجه شد که با جنگ سخت نمیتواند بر ما پیروز شود لذا برنامه های مختلفی مانند جنگ اقتصادی و... از جمله جنگ نرم را برنامه ریزی کرد.
وی گفت : امروزه این موبایلی که در دست همه افراد جامعه از کودکان گرفته تا جوان و پیر در اختیار دارند با توجه به همه امکانات مفیدی که دارد یک ابزار جنگ نرم  محسوب می شود. گوشی موبایل همچون یک سلاح جنگی عمل میکند که به راحتی در اختیار کودکان و نوجوانان ما قرار دارد،این خطر بسیار بزرگی است که خانواده ها باید بر ان نظارت و کنترل داشته باشند. برنامه های ضد فرهنگی منتشره در این وسیله از صد ها گلوله جنگی تاثیر گذارتر است. بنابراین نباید کودکان و نوجوانان خود را با گوشی موبایل به حال خود رها کرد .خانواده ها باید به صورت نا محسوس بر ارتباطات فرزندان خود از طریق موبایل نظارت داشته باشند و فرهنگ استفاده از این وسیله را به فرزندان خود آموزش دهند البته ابتدا باید دانش و سواد رسانه ای خود را بالا ببرند.
در پایان این مراسم انتخابات انجمن و اولیا و مربیان برگزار شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار