ترکیب اعضای آخرین هیئت رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شدند +تصاویر حاشیه‌ها

هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با رای مستقیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی متشکل از یک رئیس، دو نایب رئیس، شش دبیر و سه ناظر برای یک دوره یک ساله سال آخر مجلس یازدهم انتخاب شدند.

به گزارش راه شلمچه، در آغاز نشست علنی امروز(سه شنبه 2 خرداد)، انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه چهارم برگزار شد.

نمایندگان مجلس ابتدا محمدباقر قالیباف را با 210 رأی به عنوان رئیس مجلس در چهارمین سال دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند. 


همچنین الیاس نادران 47 رأی و فریدون عباسی دوانی 7 رأی از مجموع 264 رای را کسب کردند.


محمدباقر قالیباف بعد از اعلام نتیجه آرای انتخاب رئیس مجلس گفت: از همه دوستانی که مجددا به بنده اعتماد کردند، تشکر می کنم؛ امیدوارم خداوند توفیق خدمت به مردم و شما را به من بدهد.


مصری و ذوالنوری به عنوان نواب رئیس مجلس انتخاب شدند 

در جریان انتخاب نواب هیات رئیسه مجلس، عبدالرضا مصری با 158 رأی  و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با 152 رأی از 277 مجموع آرا، به عنوان نواب اول و دوم هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب شدند.


دبیران هیأت رئیسه مجلس یازدهم در سال چهارم انتخاب شدند 

محسن دهنوی با 196 رأی، محمد رشیدی با 193 رأی، روح الله متفکرآزاد با 180 رأی، احمد نادری با 167 رأی، علی کریمی فیروزجائی با 165 رأی، مجتبی یوسفی ربا 152 رأی از مجموع 275 رأی مأخوذه را به عنوان دبیران هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

 همچنین در ادامه با رای نمایندگان، سیدنظام‌الدین موسوی با 185 رای، محسن پیرهادی با 183 رای و علیرضا سلیمی با 181 رای به عنوان ناظران هیات رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب شدند. 


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار