فرار استقلال به سوی قهرمانی لیگ برتر

 در چارچوب رقابت های لیگ برتر تیم های استقلال و پدیده به مصاف هم رفتند و آبی پوشان با یک گل شاگردان سید عباسی را شکست دادند و پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن متوقف شد.            

به گزارش راه شلمچه، تیم‌های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که درپایان بازی آبی پوشان با یک گل شاگردان سید عباسی را شکست دادند. 

لحظات حساس:

دقیقه یک: نخستین موقعیت نصف و نیمه بازی نصیب شهر خودرو شد که شوت عکاشه را رضایی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۴: استقلالی ها از سمت راست حرکتی را آغاز کردند. پاس ژستد به وریا غفوری رسید اما شوت این بازیکن از شدت لازم برخوردار نبود و سنگربان شهر خودرو به راحتی توپ را از آن خود کرد.

دقیقه ۷: ارسال تند و تیز و خطرناک امیرحسین نعمتی از سمت چپ به روی دروازه استقلال را علیرضا رضایی با یک مشت مهار کرد.

دقیقه ۱۱: اشتباه بزرگ یوسف بهزادی سنگربان شهرخودرو نزدیک بود که منجر به باز شدن دروازه این تیم شود. ارسلان مطهری با یک توپ ربایی‌دیدنی از گوشه محوطه جریمه، در برابر دروازه خالی قرار گرفت اما عجله این بازیکن و ضربه بی‌دقت او در حال عبور از مقابل دروازه بود که توسط مدافعین شهرخودرو راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۹: ارسال کوین یامگا به شکل خطرناکی از چند بازیکن عبور کرد و در ادامه توپ به خود یامگا رسید و این بازیکن در برخورد با بازیکن شهر خودرو تعادلش را از دست داد که داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۳: ارسال خوب جعفر سلمانی به روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد از روی نقطه پنالتی همراه شد که توپ این بازیکن با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: یک پاس در عمق و پشت مدافعین به ارسلان مطهری رسید اما این بازیکن در محاسبات خود دچار اشتباه شد و یوسف بهزادی زودتر از مطهری این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۴: خیمه استقلالی ها درون محوطه جریمه با چند فرصت شوت زنی برای آنها همراه شد که شوت یامگا با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۵: محمدابراهیم رضازاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از عبور از میان مدافعین استقلال، ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که سانتر مهدی پور با ضربه سر دیدنی دانشگر همراه شد که یوسف بهزادی به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۸: شوت راه دور زبیر نیک نفس را بهزادی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۷۹: دومین شوت متوالی زبیر نیک نفس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱ : سانتر مهدی پور و ضربه ی سر رودی ژسته که بازهم در اختیار دروازبان شهر خودرو قرار میگیرد

دقیقه ۸۳ : ضربه ی خطرناک آرمان رمضانی به تیرک دروازه برخورد میکند

دقیقه ۸۷: گل اول برای استقلال توسط آرمان رمضانی در توپ برگشتی به ثمر رسید

ذوب آهن 1   پرسپولیس 1

تیمهای پرسپولیس و ذوب آهن در یکی از حساسترین بازیهای این هفته لیگ برتر در حالی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با کسب سه امتیاز این مسابقه می‌توانست موقتا اختلافش با صدر را به یک امتیاز کاهش دهد اما شروع طوفانی ذوب اهن قرمزها را شوکه کرد.

شاگردان تارتار پس از اینکه موقعیت دقیقه یک را از دست دادند، در دقیقه دوم این بازی با ضربه سعید باقرپسند به گل رسیدند تا به این ترتیب سرخپوشان در موقعیت شکست قرار بگیرند. در باقی دقایق نیمه نخست نیز پرسپولیس به جز یکی دو فرصت، موقعیت چندانی برای گلزنی خلق نکرد.

در نیمه دوم اما با ورود وحید امیری و علی شجاعی، نمایش سرخپوشان تهاجمی تر شد و سرانجام روی پاس در عمق ترابی و شوت شرزود تمیروف قرمزها به گل رسیدند. با این حال امید آنها برای بازگشت به بازی و کسب سه امتیاز بیشتر شد و حملات بیشتری هم روی دروازه حریف به وجود آمد اما هیچ یک راهی به دروازه نیافت.

                                        


                                        


                                    

با این تساوی حالا استقلال فرصت این را خواهد داشت تا عبور از شهرخودرو اختلاف را به شش امتیاز افزایش دهد و در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.


تراکتور 3  هوادار  2

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و هوادار تهران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که با پیروزی ۳ بر ۲ میزبان به پایان رسید.  

محمد آقاجانپور (۴۵) و محمد عباس زاده (۶۷ و ۸۴) برای تراکتور و معین عباسیان (۲) و محمد جواد محمدی (۵۰ - پنالتی) برای هوادار گلزنی کردند.  

عباس زاده در حالی دو گل تراکتور را به ثمر رساند که در دقیقه ۱۳ نتوانست ضربه پنالتی تیمش را به گل تبدیل کند.  

برد سرخپوشان تبریزی در حالی مقابل چشمان هواداران این تیم رقم خورد که این تیم خطر سقوط را احساس می‌کرد اما حالا با ۲۴ امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماند تا حاشیه امنیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار