تشریح جزئیات استقبال و تشییع پیکر شهید مدافع حرم در بابلسر

جزئیات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید محمدامین کریمیان توسط فرمانده سپاه بابلسر تشریح شد.

به گزارش راه شلمچه از بابلسر، شهید محمد امین کریمیان شهریور 1373 در شهر بابلسر به دنیا آمد. وی طلبه جوانی بود که توانست با زحمت فراوان همراه با رزمندگان فاطمیون خود را به جبهه دفاع از حریم اسلام در سوریه برساند و در خرداد 1395 یعنی وقتی 22 سال سن داشت در حلب سوریه به شهادت رسید. پیکر مطهر این روحانی جوان بعد از 6 سال تفحص شد.بیوگرافی شهید محمدامین کریمیان مدافع حرم [وصیت نامه] 

 پیکر شهید کریمیان به ایران بازگشت و به همین مناسبت فرمانده سپاه بابلسر در نشست خبری با خبرنگاران گفت: باعث افتخار ماست که در تلاقی محرم حسینی، خادمی شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان را انجام می‌دهیم که به همین منظور چهار کمیته امنیت، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، پشتیبانی برای استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید پیش‌بینی شده است.

مصطفی بازوند ادامه داد: پیکر مطهر شهید رحیم کابلی  را روز شنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۲ از ساری تحویل می‌گیریم که پیش‌بینی ما این است تا ساعت ۱۴ در شهرستان بابلسر مستقر باشیم. 


وی درباره جزئیات مراسم استقبال از شهید رحیم کابلی که به‌صورت خودرویی در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود، گفت: ساعت ۱۶ استقبال در میدان امیر پازواری، ساعت ۱۶:۳۰ قرائت زیارت عاشورا در روستای سرحمام، ساعت ۱۷ موکب استقبال در روستای کاسگرمحله، ساعت ۱۷:۲۰ استقبال در میربازار، ساعت ۱۷:۳۰ موکب استقبال جنب بانک صادرات بابلسر، ساعت ۱۷:۴۵ استقبال در مسجد جامع هادی‌شهر، ساعت ۱۸ قرائت زیارت عاشورا در مسجد امام حسین(ع) هادی‌شهر و در جوار مزار شهدای گمنام، ساعت ۱۸:۴۵ موکب استقبال در بابل‌پشت بابلسر، ساعت ۱۹ موکب استقبال در میاندشت بابلسر و ساعت ۱۹:۱۵ موکب استقبال در مسجد ولی‌عصر(عج) بابلسر را خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: در پایان مراسم استقبال  پیکر مطهر شهید به سپاه ناحیه بابلسر منتقل و از ساعت ۲۰ الی ۲۳:۳۰ جهت برگزاری مراسم وداع در منزل شهید و مصلی بهنمیر به این بخش منتقل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر یادآور شد: پس از اجرای مراسم وداع، پیکر مطهر شهید ساعت ۲۴ به هیئت محبان‌الجواد(ع) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) و ساعت ۲۴:۳۰ به هیئت ثارالله(ع) در پارکینگ یکم ساحلی منتقل می‌شود.

 بازوند با اعلام اینکه برنامه مراسم تشییع در روز تاسوعای حسینی خواهد بود، اضافه کرد: در این روز ساعت ۸ مراسم نظامی‌های بابلسر به میزبانی سپاه ناحیه، ساعت ۹ مراسم طلاب استان مازندران به‌همت حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه و سازمان تبلیغات بابلسر به‌میزبانی سپاه بابلسر، ساعت ۱۵:۳۰ تشییع پیکر مطهر از سپاه بابلسر به سمت میدان شهدای بیت‌المقدس و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید، از ساعت ۱۷:۳۰ تشییع در شهر بهنمیر از مقابل حوزه علی ولی‌الله(ع) بهنمیر در بازارسر به سمت خیابان اصلی و سپس حاجی‌کلا را در دستور کار داریم.

وی در پایان گفت: پیکر مطهر شهید بنا بر وصیت شهید در مزار شهدای حاجی‌کلای بهنمیر تدفین می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار