تصمیم گیری در هیات کشتی مازندران برای عسکری محمدیان دشوار شده است

استاندار مازندران نیز بدون توجه به عدالت محوری در کمک به تیم های کشتی مازندران که در لیگ برتر حاضرند فقط لیدر یک تیم بوده که باعث کدورت جامعه کشتی استان شده است.

به گزارش راه شلمچه، از آنجایی که عسکری محمدیان رئیس جدید کشتی استان می خواهد با مصلحت اندیشی و کدخدا منشی در کشتی مازندران مدیریت کند، نمی تواند شایسته سالاری داشته باشد و این امر در انتصابات اخیر وی در ارکان فنی و امور اداری هیات کشتی مازندران کاملا واضح و سلیس است.



محمدیان در بحث انتصاب نائب رئیس نیز دچار سردرگمی شده و با خرید زمان بدنبال ایجاد آرامش موقت در کشتی است که این امر مغایرت با مدیریت و تامین منافع کشتی مازندران دارد.




لازم به ذکر است که هنوز تکلیف روسای هیات های کشتی شهرهای مهم و کلیدی استان از جمله: ساری، بابل، بهشهر، قائمشهر، نور و... مشخص نشده. از طرفی هیات کشتی مازندران در برابر فدراسیون کشتی بر خلاف زمان مدیریت اصغر ثمربخش، هیچ استقلال، قدرت و اقتداری ندارد که این امر باعث شرمساری متولی کشتی دیار علویان می باشد. 


همچنین استاندار مازندران نیز بدون توجه به عدالت محوری در کمک به تیم های کشتی مازندران که در لیگ برتر حاضرند فقط لیدر یک تیم بوده که باعث کدورت جامعه کشتی استان شده است.



امیدواریم شاهد روزی باشیم که همچون گذشته کشتی مازندران پویا، مقتدر و محل تغذیه نفرات تیم ملی بودخ و پایان قهر نخبگان و آشتی همه بزرگان کشتی استان برای فردای بهتر کشتی مازندران باشیم.


شعبان وفایی نژاد/ کارشناس کشتی مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار