تعامل شهرداری ساری و دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

عباس رجبی شهردار این شهر با کرمانیان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ارسالی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری به راه شلمچه، عباس رجبی شهردار این شهر با کرمانیان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.


 

در این دیدار که با حضور باقریان و نیک نقش معاونان شهردار مرکز مازندران، مرادی رییس اداره حراست شهرداری و مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در دفتر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برگزار شد به اثرات مثبت تعامل و همکاری این دو نهاد تاثیرگذار در توسعه پایدار جامعه در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و ... تاکید شد و تعامل فی‌مابین شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی در همکاری دو جانبه و تبادل دانش فنی و تخصصی در رشته های مرتبط نظیر فضای سبز، مورد توجه این دو نهاد قرار گرفت.

 

ایجاد تفاهم نامه دو جانبه در راستای ایجاد نوآوری در مدیریت شهری با مرجعیت علمی این دانشگاه، استفاده از اعضای هیات علمی و دارای ایده در طرح جامع شهری و برگزاری کلاس های مشاوره شهری و ارائه امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان با هدف خدمت به شهروندان از دیگر موارد مطروحه در این نشست بوده است.

 

در پایان این دیدار، عباس رجبی شهردار ساری با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار