تلاش برای برهم زدن گرامیداشت یاد جان‌باختگان هواپیمایی و سردار سلیمانی

اجتماع دانشگاهیان پایتخت به مناسبت بزرگداشت سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد جان‌باختگان حادثه هواپیمایی در حالی برگزار شد که تعدادی از فرصت‌طلبان با انجام رفتارهای ساختارشکنانه سعی کردند این مراسم را برهم بزنند.

به گزارش راه شلمچه، اجتماع بزرگ دانشگاهیان پایتخت به مناسبت بزرگداشت سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد جان باختگان حادثه هواپیمای مسافربری و وقایع کرمان در حالی امروز در دانشگاه تهران برگزار شد که تعدادی از فرصت‌طلبان با انجام رفتارهای ساختارشکنانه سعی کردند در برگزاری این مراسم خلل وارد کنند.

  

فرصت‌طلبان با سردادن شعارهایی ساختارشکنانه که در روزهای اخیر در دانشگاه امیرکبیر و شریف نیز مشابه آنها سر داده شده بود، تلاش کردند تا جو دانشگاه را ملتهب کنند.

  

در این میان دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران با سردادن شعارهایی مانند «کاسب درد ملت خجالت خجالت»، « دشمن مردم همیشه شمایید؛ موقع سیل و زلزله کجایید؟»، « اگر حاج قاسم نبود داعش الان خونه‌ت بود» و ... به سواستفاده برخی از حادثه هواپیمای تهران-کی‌ف اعتراض کردند.

  

براساس آنچه برخی از دانشجویان اعلام کردند عنصر تحریک‌کننده اقدام ساختارشکنانه دانشگاه تهران پسر یکی از نمایندگان فعلی و ردصلاحیت شده مجلس است.

  

به گزارش فارس، اجتماع دانشگاهیان پایتخت با حضور سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.


منبع؛ فارس

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار