تهران دو هفته تعطیل می‌شود!

جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران در محل ستاد فرماندهی کرونای تهران برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران با حضور اعضای کمیته سلامت مجمع نمایندگان تهران؛ عبدالحسین روح الامینی، اقبال شاکری، زهره الهیان، استاندارتهران، رئیس شورای شهر تهران، روسای سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، معاون شهردار تهران در محل ستاد فرماندهی کرونای تهران برگزار شد.

در این جلسه عبدالحسین روح الامینی رییس کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران به نمایندگی از ۴۰ نماینده استان تهران ضمن گله از عدم استفاده از ظرفیت های نمایندگان و مجلس در این جنگ تمام عیار، بر پشتیبانی تمام قد از ارکان ستاد کرونا شهر تهران و حاضرین از سوی نمایندگان استان تهران تاکید کرد.

تمامی اعضا بر اتخاذ تصمیمات قاطعانه فوری همچون تعطیلی دو هفته ای استان تهران با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی آن تاکید کردند و تنها راه قطع زنجیره و بازسازی توان مدافعان سلامت و امکانات بهداشتی درمانی شهر تهران را این مساله دانستند ‌‌و مقرر شد رایزنی های لازم جهت تحقق فوری این امر به جهت جلوگیری از افزایش فاجعه از دست دادن هموطنان عزیز صورت پذیرد.


همچنین به جهت اهمیت مساله پیشگیری و توجه به بهداشت، مقرر شد پیگیری های لازم جهت در اختیار قردادن اقلامی چون ماسک رایگان و کمک رسانی محله به محله با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و نیروی انتظامی و بسیج صورت پذیرد.

در پایان تاکید شد، این جلسه به صورت هفتگی ادامه یافته و محرومیت های بهداشتی درمانی نواحی محروم وحاشیه شهر و بازنگری ساختار و بودجه آن در دستور اتی قرار گیرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار