حبیب الله بور بور:

توافق جبهه پایداری و شورای ائتلاف دور از ذهن نیست

دبیرکل جمعیت وفاداران‌ انقلاب اسلامی گفت: در پیش بینی به لیست واحد، احتمال وقوع هر نوع اتفاقی تا ساعت ها قبل انتخابات وجود دارد.

"حبیب‌الله بور بور"،رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب، گفت: هنوز در این رابطه در شورای ائتلاف تصمیمی گرفته نشده است و هیچ یک از اعضای شورا نمی‌تواند تایید کند که لیست به صورت واحد و یا جداگانه خواهد بود. 

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در پیش‌بینی دستیابی به لیست واحد، اضافه کرد: احتمال وقوع هر نوع اتفاقی تا ۲۴ ساعت قبل از تبلیغات وجود دارد. 

وی در ادامه با اشاره به گزینه‌های حزب جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در لیست شورای ائتلاف گفت: عبدالحسین روح‌الامینی، مجتبی رضاخواه و سید علی یزدی‌خواه از نمایندگان جمعیت در مجلس یازدهم هستند. در دوره جدید نیز، هر جریان سیاسی حق داشت که ۱۰ نفر را معرفی کند. ما بر حسب این قانون ۱۰ نفر را معرفی کردیم که در مصاحبه هم شرکت کردند و امیدواریم در صورت اولویت داشتن به بقیه، انتخاب شوند.

رئیس فراکسیون اصولگریان خانه احزاب، درباره تدوین لیست نهایی شورای ائتلاف در تهران گفت: هنوز مصاحبه‌های شورا ادامه دارد و وارد مصادیق نشده‌ایم. اما تصور می‌کنم نهایتا تا پس فردا شب نمرات تعیین شده و برای انتخاب به صحن شورا بیاید. 

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، درباره حضور سید علی یزدی‌خواه در لیست شورای ائتلاف گفت: در شهر ری به دلیل اینکه دو نفر برای حضور در لیست انتخاب شدند، باید درباره آنها در شورا بحث شود و شورا در این باره تصمیم بگیرد و رأی بدهد. 

بور بور، اسامی ۳ نفر از ۱۰ عضو جدید را "جواد فتوحی"، "حسن فارسیجانی" و " سید جواد حسینیان" از حوزه انتخابیه تهران عنوان کرد. 

این فعال سیاسی، با بیان اینکه من با لیست بستن به این شکل چه از سوی اصولگرایان و چه از سوی اصلاح‌طلبان اعتقاد ندارم، افزود: معتقدم جریان سیاسی باید در طول سال، نه فقط زمان انتخابات، کارسازی کرده و ادق خود را از این کارسازی مشخص کند. برنامه‌های خود را تعیین کرده و برای آن، راهکار ارائه کند و نهایتاً اعضا را بر حسب نیاز کمیسیون‌های مجلس، معرفی کند.

دبیرکل این حزب اصولگرا یادآور شد: جمهوریت نظام اگر بخواهد برنامه داشته باشد، جریان‌های سیاسی باید پای کار باشند و متعهد شوند. اگر به تعهدات خود عمل نکنند، باید پاسخگو باشند. 

وی تأکید کرد: مردم در انتخابات هرکسی را که بخواهند انتخاب می‌کنند و دولت به هیچ عنوان نمی‌توانند غیر از آن کسی که مردم رأی دادند، انتخاب کنند. برای مثال در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی، مصطفی تاجزاده رئیس ستاد انتخابات بود و به هیچ عنوان علاقه نداشت که یک فرد اصولگرا روی کار بیاید، اما محمود احمدی‌نژاد انتخاب شد و یا در دولت احمدی‌نژاد که سید صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات بود، علاقه نداشت که کسی از جریان دیگری انتخاب شود، اما حسن روحانی رأی آورد.

بور بور، در پایان ابراز امیدواری کرد: در این انتخابات بر اساس برنامه‌ریزی درست و پیشنهاد جریانات سیاسی انتخاب شود نه اینکه مانند پیامبران انتخاب شده باشد. فرد اگر بخواهد پاسخگو باشد، باید از طریق جریانات سیاسی روی کار بیاید.

منبع:ایرنا

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار