تولید ماسک صلواتی توسط رزمندگان «گردان انصار‌الرسول(ص)» در تهران +تصاویر

رزمندگان «گردان خط‌شکن انصارالرسول(ص)» لشکر 27 محمدرسوالله به همراه همرزمان شهیدشان در سنگری دیگر در مقابله با ویروس کرونا قصد دارند تا خط دیگری را بشکنند.

به گزارش راه شلمچه، بی‌شک پیشتازان مقابله با هر بحران‌ها در کشور بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواهند بود که در سنگرهای مختلف ایفای نقش می‌کنند. سال گذشته در چنین روزهایی سیل در شمال و جنوب کشور به یک بحران تبدیل شده‌بود اما رزمندگان و بسیجیان دیروز در جبهه‌های جنگ، امروز مدافعان مردم به حساب می‌آیند. 

ایران و جهان این روزها در مقابله با ویروس کرونا در حال نبردند و بازهم رزمندگان عرصه‌های دیروز دفاع مقدس ایران اسلامی اینبار در قالب نیروهای جهادی به یاری مدافعان سلامت آمدند که «گردان خط‌شکن انصارالرسول(ص)» از لشکر 27 محمدرسوال‌الله(ص) در سنگری دیگر عاشقانه با تولید ماسک برای پزشکان، پرستاران، کادر مراکز پزشکی و درمانی کشور و این مدافعان سلامت، قصد شکستن خط جدیدی را دارند.

جاماندگان از غافله عرصه ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس با نام گردان همیشه خط‌شکن انصارالرسول(ص) گرد هم آمدند و هر آنچه در توان دارند را در طبق اخلاص گذاشتند و در کنار تصاویر همرزمان شهیدشان به تولید ماسک مشغول شدند و هر چرخ خیاطی به نام یکی از شهیدان دوران دفاع مقدس نام‌گذاری شده‌است و این شهدا را در کنارشان حس می‌کنند.


این کارگاه تولید در حوالی میدان قیاسی تهران با مدیریت یکی از رزمندگان و جانبازان گردان انصارالرسول دایر شده‌است و حاج محمدرضا کشوری که پارکینگ منزلش را به کارگاه تبدیل کرده می‌گوید: پس از ورود شیوع ویروس کرونا در کشور دوستان رزمنده ما تصمیم گرفتند به این بحران ورود کنند و طبق معمول بلافاصله پای کار آمدند و کارگاه تولیدی صلواتی را راه‌اندازی کردیم.

وی ادامه داد: دوستانی در اینجا به همراه حدود هشت دستگاه چرخ خیاطی مشغول تولید ماسک هستند و حدود سی نفر از بانوان در منزل در کار تولید به ما کمک می‌کنند که این ماسک‌ها به مراکز پزشکی و درمانی تهران و شهرستان‌های درگیر ویروس کرونا ارسال می‌شود.


کشوری این نوع ماسک‌ها را صرفا برای استفاده پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانست و گفت: مراکزی بیمارستانی و پزشکی که درخواست رسمی کنند بلافاصله برای آنها ارسال می‌گردد و ما روزانه بالغ بر 4 هزار ماسک را تولید می‌کنیم و همه آنها رایگان توزیع می‌شود. 


وی گفت: کسانی را که امروز مشغول کار با چرخ خیاطی در این مرکز هستند فاقد تجربه می‌باشند و در بین این عزیزان جانبازان قطع پا تا یک چشمش را در زمان جنگ از دست دادند را داریم و همگی از دوستان رزمنده و جانباز دفاع مقدس هستند که در شرایط کنونی احساس مسئولیت کردند و همانند سال گذشته که در کمک به سیل‌زدگان شمال و جنوب کشور آمده بودند در مقابله با ویروس کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند.

محمدرضا کشوری در باره تهیه مواد اولیه ماسک‌ها گفت: تمام اقلام اولیه از طریق دوستان خیر ما از بازار خریداری می‌شود و از هیچ نهاد و سازمانی کمک نمی‌گیریم و همواره سعی می‌کنیم بازوی نظام و دولت باشیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
1