تکنیک مظلوم‌نمایی برای تأیید صلاحیت عناصر بدسابقه!

به نظر می‌رسد اظهارات مظلوم‌نمایی مدعیات اطلاح‌طلبی طبق یک دستورالعمل دیکته شده برای انتخابات پیش‌رو باشد!


به گزارش راه شلمچه، میرزایی‌نکو به ایلنا گفت: اگر اصلاح‌طلبان که حضور در انتخابات برایشان مهم است و تنها راه اصلاح را در پای صندوق‌های رای مشاهده می‌کنند، نیروهای موثرشان چه در شهرهای بزرگ و چه شهرهای کوچک ثبت‌نام کردند، رد صلاحیت شدند چه باید انجام دهند؟ بروند از کاندیدای اصولگرایان حمایت کنند؟
وی افزود: اصلاح‌طلبان در صورت مشاهده رد صلاحیت باید تجزیه و تحلیل انجام دهند تا ببینند چه کنند؛ اگر لیستی داشتند مانند مجلس قبل معرفی کنند، اگر نداشتند خب لیست ندارند، این کار به معنی تحریم خاموش و آشکار انتخابات نیست.
وی درباره اینکه «گفته می‌شود بدون حضور اصلاح‌طلبان درصد مشارکت بسیار پائین خواهد بود به همین دلیل است که برای حضور جریان اصلاحات تلاش‌های زیادی می‌شود» گفت: در انتخابات قطعا این حالت اتفاق نمی‌افتد این گمانه‌زنی‌ها برای انتخاباتی مثل ریاست جمهوری است.
این اظهارات مظلوم‌نمایانه که طبق یک دستورالعمل دیکته شده، از سوی برخی مدعیان اصلاح‌طلبی تکرار می‌شود، در حالی است که فقط در تهران حداقل 134 نفر از این طیف (چهار و نیم برابر 30 نماینده مورد نیاز برای تهران) ثبت‌نام کرده‌اند.
به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان چند تا تکنیک را با هم در پیش گرفته‌اند؛ ثبت‌نام چند برابر و تحرکات چراغ خاموش در کنار اظهار بی‌میلی به مشارکت در انتخابات و تهدید به تحریم برای تایید صلاحیت عناصر بدسابقه.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار