جدیدترین آمار کرونا در مازندران و بابل

در حالی که مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۶۷ هزار و ۷۹۶ نفر رسید، مازندران همچنان یکی از نقاط  قرمز رنگ جدول میزان شیوع کرونا در کشور است

به گزارش راه شلمچه، با وجود هشدارهای همگانی با یک طرفه شدن محورهای هراز و کندوان و تعطیلات تاسوعا و عاشورا انتظار می رود بر روند این بیماری در استان افزوده شود، این در حالی است که بسترهای لازم در بیمارستان های مازندران  به سختی کفاف مردمان این منطقه را می دهد چه برسد به اینکه حجم سرباری نیز به آن تحمیل شود، اگر مازندران از مدارمسافرت ها خارج نشود تبعات قابل پیش بینی گریبان این استان را خواهد گرفت.                                

                           

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه در مورد آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 

وی افزود: در همین مدت تعداد ۱۴۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۵۸۷ نفر بیمار مشکوک به کووید ۱۹ با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۶۵ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

 

آخرین آمار کرونا در بابل

 

بر اساس گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۲۰۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

 

بنا به این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمارجدید بستری و ۳۲ بیمار هم ترخیص شدند و همچنین ۴۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

به گزارش ایسنا، تاکنون ۷۸۸  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار