جزئیات اعتراض خیابانی کسبه جمهوری در تهران+فیلم

پیش از ظهر امروز کسبه دو پاساژ علاء الدین و چارسو در خیایان جمهوری در اعتراض به مشکلات ناشی از قطع برق در مقابل این دو پاساژ تجمع کردند.

به گزارش راه شلمچه، به دنبال قطع برق دو پاساژ پر مصرف در خیابان جمهوری حدود ۵۰ نفر از کسبه با تجمع و شعار دادن نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

  

همچنین چندین نفر باشعارهای سیاسی تلاش کردند با این روش به اعتراض خود در شبکه های ماهواره ای ضریب دهند.

 

*برق پاساژ علاء الدین به دلیل پرمصرفی قطع شد

در همین رابطه، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در بیان دلیل قطعی برق پاساژ علاء الدین گفت: قطعی برق این پاساژ با اطلاعیه قبلی و به دلیل مصرف برق بیش از اندازه این ساختمان به مدت 2 ساعت اعمال شده است.

  

 

لازم به ذکر است، روز گذشته شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه عنوان کرد، به دنبال تداوم گرمای هوا و پیش بینی افزایش قابل ملاحظه مصرف برق به ویژه در هفته جاری، تمامی مجتمع های تجاری پایتخت موظف هستند میزان مصرف برق خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، کاهش دهند.

توضیحات جدید درباره قطع برق پاساژ علاءالدین تهران

* یک مقام مسئول در شرکت توزیع برق تهران در گفتگو با «مهر» درباره علت قطع برق این مجمع گفت: برق این مجتمع امروز برای ساعاتی بدلیل عدم رعایت مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف، قطع شده بود که در حال حاضر وصل شده است.

*  عدم رعایت بخشنامه‌های ابلاغی توسط مجتمع‌های تجاری منجر به ایجاد فشار مضاعف به شبکه برق و افزایش احتمال خاموشی برای مصارف خانگی می‌شود. به همین دلیل مجتمع‌های تجاری مکلف هستند بخشنامه‌های ابلاغی را در مورد الگوی مصرف را رعایت کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
۴ مرداد ۱۴۰۰
اعتراضات برای قطع برق نبوده
برای همبستگی با خوزستان بوده
پاسخ
آخرین اخبار