جزئیات تازه‌ای از سوء قصد به جان سه طلبه در حرم امام رضا(ع) +فیلم و تصویر ضارب

این سه طلبه از طلاب جهادی و مخلصی بودند که سالهاست برای محرومیت زدایی حاشیه شهر مشهد مشغول خدمت هستند.

به گزارش راه شلمچه، محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: 5 نفر در خصوص حادثه امروز حرم مطهر رضوی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه، یک نفر ضارب و 4 نفر دیگر مظنون به همکاری با ضارب بودند، افزود: کار تحقیق در رابطه با حادثه امروز حرم مطهر رضوی توسط بازپرس ویژه قتل در حال پیگیری است؛ ضارب فردی با تبعه خارجی است، اطلاعات تکمیلی بعد از مشخص شدن موضوع ارائه خواهد شد.

پیگیری حادثه حرم مطهر در استانداری خراسان رضوی
سید هادی طباطبایی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی به خبرنگار فارس گفت: در ارتباط با حادثه امروز حرم مطهر رضوی، در حال حاضر جلسه ای در استانداری خراسان رضوی تشکیل شده و ابعاد مختلف موضوع در حال پیگیری است.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

با هوشیاری زائران و تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند. 

جزئیات جدید درباره طلبه‌هایی که در صحن رضوی مورد حمله قرار گرفتند

این سه طلبه از طلاب جهادی و مخلصی بودند که سالهاست برای محرومیت زدایی حاشیه شهر مشهد مشغول خدمت هستند.

‌آنها در راه جلسه گروه‌های جهادی حاشیه شهر مشهد برای هماهنگی فعالیتهای ماه رمضان بودند.

حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: حجت الاسلام اصلانی یکی از روحانیون حادثه امروز حرم مطهر رضوی به شهادت رسید.

وی افزود: حجت الاسلام اصلانی از فعالان جهادی حاشیه شهر مشهد و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود که عمده فعالیت‌های جهادی شهید در منطقه سیدی واقع در جنوب شرق مشهد انجام می‌گرفت. 

گفتنی است حجت الاسلام اصلانی از فعالان جهادی حاشیه شهر مشهد و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود بود که امروز به همراه ۲ روحانی فعال جهادی در حاشیه شهر مشهد، در حرم مطهر رضوی مورد سوءقصد با ضربه چاقو قرار گرفت. 

تصویر ضارب سه طلبه در حرم امام رضا (علیه السلام) را در زیر مشاهده می‌کنید

  به گزارش فارس، حدود ساعت 14 امروز، فردی با سلاح سرد (چاقو) به 3 طلبه حوزه علمیه در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی حمله‌ور شد و آنها را مورد اصابت قرار داد؛ ضارب دستگیر شد و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار