جنگ روانی «حلقه لواسان» علیه «رئیسی» آغاز به کار کرد!

اعضای این «حلقه فاسد» که در محافل خاص از آنها به عنوان «حلقه لواسان» نام برده می شود اعتقاد دارند که کاندیداتوری رئیسی در انتخابات بهترین فرصت برای انتقام و تسویه حساب با او به دلیل عملکرد وی در قوه قضائیه است. 

به گزارش راه شلمچه، خبرها حکایت از تدارک گسترده در حوزه فضای مجازی برای تخریب سید ابراهیم رئیسی دارد. دانا در این خصوص نوشته: بر پایه یک گزارش نهاد امنیتی بخش اصلی این اقدامات مبتنی بر آماده سازی عناصری در استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان برنامه ریزی شده اما محوریت اجرای این پروژه به تشدید فعالیت حلقه لواسان علیه آیت الله رئیسی بازمیگردد.

 

حلقه فاسدین اقتصادی که در ارتباط نزدیک با یک مقام سابق امنیتی بوده و با انسداد غیرمحسوس شبکه توزیع پیام طرفداران آیت الله رئیسی تلاش دارند با تشدید فضای دوقطبی مانع پیروزی وی با آرای بالا شوند.

 

پیش از این شنیده ها از فعال شدن یک تیم اقتصادی – رسانه ای برای تخریب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حاکی بود.

 

گردانندگان گروه یادشده که در میان آنها ۲ تن از عناصر سابق امنیتی به همراه منتسبین به برخی از محکومان پرونده های مالی و فسادهای اقتصادی، که در دوره اخیر مدیریت قوه قضائیه تحت پیگرد قرار گرفته اند به چشم می خورند، قصد دارند با هزینه کرد ده ها میلیارد تومان به تخریب گسترده حجت الاسلام رئیسی در صورت ثبت نام در رقابت های انتخاباتی اقدام کنند.

 

گفته می شود این محفل خاص که جلسات خود را از بهمن ماه سال گذشته آغاز کرده، بخشی از فعالیت خود را روی چند کانال تلگرامی متمرکز ساخته و به تازگی مذاکراتی با چند تن از چهره های فعال در کلاب هاوس نیز صورت داده اند.

 

اعضای این «حلقه فاسد» که در محافل خاص از آنها به عنوان «حلقه لواسان» نام برده می شود اعتقاد دارند که کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بهترین فرصت برای انتقام گیری و تسویه حساب با او به دلیل عملکرد وی در قوه قضائیه است.

 

منبع؛ رجانیوز

اگر خوشت اومد لایک کن
1