جولان و اقدام موهن احمدی‌نژاد در رسانه‌های دشمنان ایران!

احمدی نژاد که مدت زیادی است صحبت‌هایش کمتر مورد اقبال مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد در یک قمار بزرگ به گفت و گو با رسانه‌هایی می‌پردازد که جزو ارتش رسانه‌ای رژیم‌های خون‌خوار و آدم‌کش منطقه هستند.

به گزارش راه شلمچه، به یک ماه قبل بود که مصاحبه احمدی‌نژاد با یک روزنامه‌نگار اسرائیلی بحث برانگیز شد. احمدی نژاد در مصاحبه با نشریه آمریکایی «نیشن» با خبرنگار صهیونیست این رسانه که ساکن سرزمین‌های اشغالی نیز هست گفت و گو کرد. این فرد صهیونیست بعدا در یک روزنامه اسراییلی به نام تایم اسرائیل به تشریح مصاحبه تلفنی خود با احمدی‌نژاد پرداخت و تیتر «من یهودستیز نیستم» را برای وی انتخاب کرد.

 

 

احمدی‌نژاد در این مصاحبه برخلاف دیدگاه‌های گذشته خود چیزی از نابودی رژیم صهیونیستی نگفت، به طوریکه برخی این مصاحبه و  دعوت او از اعراب جهت شرکت در انتخابات نامشروع در سرزمین‌های اشغالی را به معنای پذیرش تلویحی طرح خائنانه دو دولت دانستند.

 

حالا در جدیدترین اتفاق رئیس فرقه بهار با رسانه‌ای مصاحبه کرده است که مستقیما توسط نیروهای بن سلمان مدیریت می‌شود. ایندیپندنت فارسی که به سراغ احمدی نژاد رفته است یک روزنامه انگلیسی است که نیمی از سهام آن در اختیار یک سعودی قرار دارد و به صورت اینترنتی فعالیت می‌کند. نسخه های مربوط به خاورمیانه این روزنامه که به زبان های ترکی، فارسی، عربی و اردو منتشر میشود در اختیار شاهزادگان سعودی قرار دارد. این گروه با نام «المجموعة السعودية للأبحاث والتسويق یا گروه سعودی پژوهش و بازاریابی» در ریاض قرار دارد و سایر رسانه های دولت سعودی از جمله الشرق الاوسط را مورد پشتیانی خود قرار می‌دهد. 

 

 

سردبیر ایندپیدنت فارسی نیز کاملیا انتخابی فرد از همکاران شبکه ایران اینترنشنال است  و پیش از این در رسانه های سعودی و انگلیسی علیه ایران فعال بوده است. انتخابی فرد در دوره ریاست جمهوری محمدخاتمی در رسانه‌های اصلاح طلب فعالیت داشته و در خاطرات خود از دیدار با جرج سورس به همراه عطریانفر و دیگر اصلاح طلب ها در همان زمان خبر داده است.

 

بر اساس آنچه در رسانه‌های نزدیک به فرقه بهار و همچنین سایت ایندپیدنت فارسی آمده است احمدی نژاد گویا حرمت صاحب رسانه را هم نگاه داشته و انتقادی را به جنایت‌های رژیم سعودی در یمن و منطقه نکرده است. به همین دلیل رسانه دیگر سعودی‌ها نیز برای مصاحبه وی ارزش قائل شده و به بازنشر آن پرداخته اند.

این اقدام عجیب احمدی نژاد که منجر به مشروعیت بخشی به رسانه‌ های دشمنان ملت ایران می‌شود در حالی است که برخی از همکاران رسانه‌های وابسته به سعودی در اعتراض به مواضع ضدایرانی آنها و تامین مالی توسط رژیم مستبد و سلطنتی از همکاری با آنها انصراف داده اند.با این وجود نزدیکان احمدی نژاد همچون عبدالرضا داوری که به عنوان مشاور وی نیز شناخته می‌شودند به صورت مداوم با رسانه‌های رژیم کودک کش عربستان همکاری کرده و به مصاحبه با آنها می‌پردازند. 

 

منبع؛ رجانیوز


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار