حاشیه‌های حضور «رونالدو» در تهران +فیلم و عکس

بالاخره کریستیانو رونالدو وارد تهران شد و مورد استقبال مردم مهمان‌نواز ایران قرار گرفت. 

به گزارش راه شلمچه، کاروان تیم فوتبال النصر عربستان امروز وارد تهران شد تا خود را برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

باشگاه پرسپولیس استقبال خوبی از کاروان تیم النصر با حضور کریستیانو رونالدو کرد و هواداران زیادی برای استقبال از این اسطوره پرتغالی به فرودگاه رفتند.

نشریه «عاجل» نوشت: هواداران ایرانی از کاروان النصر عربستان به همراه رونالدو استقبالی تاریخی و بزرگ داشتند.

رسانه های معتبر دیگر عربستان از لفظ استقبال گرم و تاریخی ایرانی ها از کاروان النصر استفاده کردند. استقبال گرم ایرانی ها از النصر در تهران به نوعی به یکی از ترندهای توئیتر عربستان تبدیل شده است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه شنبه ۲۸ شهریور در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. 

تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا با جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت یک جلسه این باشگاه از حضور هوادارانش روبرو شد تا هیچ هواداری در ایران شانس تماشای بازی ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه و… را از نزدیک نداشته باشد.


 واکنش ستاره پرتغالی به ابراز محبت هواداران ایرانی را ببینید.

 


اهدای یک تخته فرش نفیس باشگاه پرسپولیس به رونالدو 

 


باشگاه النصر با انتشار تصاویری از استقبال گرم ایرانی ها از رونالدو و تیم عربستانی نوشت: از النصر عربستان استقبالی بزرگ منشانه و عظیم در تهران پایتخت ایران شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار