حامی اغتشاشات اخیر در بابل سرپرست بهزیستی شد!

مدیرکل اصلاح‌طلب بهزیستی استان مازندران یک خانم حامی اغتشاشات اخیر را به عنوان سرپرست بهزیستی بابل منصوب کرد.

به گزارش راه شلمچه از بابل، حوادث سیاسی باعث می‌شود تا دلسوزان به انقلاب و افراد مسئله‌دار خط فکری جریان مخالف شناخته شوند. مگر می‌شود کسی در این حوادث نتواند فرق دشمن و خودی را تشخیص دهد اما بعد از فروکش حوادث صاحب پست و مقامی شود؟!

جریان سیاسی اصلاح‌طلبی همیشه در بحران سازی های کشور دخیل بودند و اگر آغاز کننده آتش نبودند حداقل آتش بیار معرکه که بودند البته به این معنی نیست طرفداران جریان اصلاح‌طلبی حق داشتن پست و جایگاه اجرایی و سیاسی را ندارند که صد البته منظور آن دسته از افرادی که در برهه‌های حساس از جمله در جریان فتنه‌ها نشان دادند التزامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند و طبیعی است اگر در جایی به عنوان مسئول و مدیر قرار گیرند حداقل آسیبی که می‌رسانند باعث نارضایتی مردمی می‌شوند.

این روزها در شبکه‌های اجتماعی بابل عکس پروفایل خانمی دست به دست می‌شود که وی در روزهای پایانی سال به عنوان سرپرست اداره بهزیستی بابل معرفی شد و باعث تعجب دلسوزان این شهر شد که چطور حامی جریان اغتشاشات و در جریان اغتشاشات که حتی در گروه‌های فضای مجازی در حمایت از براندازان علیه نظام اظهار نظر می‌کرده چرا مدیر شد؟! واقعا بابل قحط‌الرجال است و افرادی در حوزه بهزیستی این شهر نبودند که یک خانم قراردادی باید برای اداره بهزیستی منصوب شود؟ ا

از دو نماینده بابل هیچ صدایی در نیامده و آن طور شنیده شده ظاهرا دخالتی در انتخاب سرپرست جدید بهزیستی بابل نداشتند اما انگشت اشاره به سمت فرمانداری می‌رود که در برکناری رئیس اداره جهاد کشاورزی این شهر دخالت داشته و آن هم یک مدیر انقلابی و با سواد فرزند شهیدی که اصلا معلوم نبوده به چه گناهی بر کنار شده است می‌رود که چرا فرماندار بابل در معرفی این خانم مخالفتی نداشته است.

امید است امام جمعه انقلابی شهر بابل در چنین مواردی ورود کند تا اجازه ندهد بیش از این بابل آسیب بیند.



اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار