حذف آخرین تیم آسیایی در جام جهانی قطر

کره جنوبی در حالی گام در دیدار برابر پرافتخارترین تیم جام جهانی گذاشت که یکی از سه نماینده صعودکننده آسیا به مرحله یک هشتم نهایی بود و بعد از حذف استرالیا و ژاپن، این تیم نیز از دور مسابقات کنار رفت تا آخرین بازمانده هم از نفس بیفتد.

به گزارش راه شلمچه، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و کره جنوبی از ساعت 22:30 دوشنبه شب، در ادامه بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر و در ورزشگاه 974 به مصاف هم رفتند که برزیل با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.


سلسائو در همان نیمه نخست کار چشم بادامی‌ها را تمام کرد و 4 بار دروازه آنها را گشود. گلزنی وینیسیوس جونیور در دقیقه 7، نیمار در دقیقه 13، ریچارلیسون در دقیقه 29 و لوکاس پاکتا در دقیقه 36 سبب شد قهرمان پنج دوره جام جهانی با برتری قابل توجهی به رختکن برود.


کره‌ای‌ها در نیمه دوم مسابقه تیم متفاوتی بودند و موقعیت‌های گلزنی خوبی به وجود آوردند که در دقیقه 76 با گلزنی گسونگ چو نتیجه داد. تلاش شاگردان پائولو بنتو برای کاهش فاصله هم نتیجه نداد و آخرین تیم آسیایی هم از دور مسابقات کنار رفت. تیته سرمربی برزیل نیز در دقایق پایانی تصمیم گرفت با تعویض نیمار و آلیسون بکر، بازیکنان خود را برای مرحله یک‌چهارم نهایی حفظ کند.


برزیل از ساعت 18:30 روز جمعه 18 آذر در اولین دیدار از دور یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، مقابل کرواسی صف‌آرایی می‌کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار