حزب‌الله لبنان و مقاومت عراق رژیم صهیونیستی را شخم زدند

شدت حملات به نحوی بود که عبدالسلام جحاف از رهبران انصارالله و عضو مجلس شورای یمن در توییتی در تمجید این حمله نوشت:« ساختمان مقر وزارت دفاع اسرائیل زیر آتش مقاومت عراق رفته است. به فرزندان علی (ع) دست مریزاد بگویید.» 

به گزارش راه شلمچه، شب گذشته سرزمین‌های اشغالی، شاهد حملات ترکیبی گروه‌های مقاومت منطقه در حمایت از مردم فلسطین بود. 

 

بامداد یکشنبه مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای خبر داد مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

 

شبکه خبری المیادین اعلام کرد که مقاومت اسلامی عراق با اشاره به انجام این حمله در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که این عملیات‌ها در حمایت از مردم فلسطین استمرار خواهد داشت.

 

در بیانیه صادره از مقاومت اسلامی عراق آمده است: «این عملیات منحصر بفرد در این شب‌های مبارک، تأییدی است بر ادامه عملیات‌های ما در انهدام مقرهای دشمن».

 

شدت حملات به نحوی بود که عبدالسلام جحاف از رهبران انصارالله و عضو مجلس شورای یمن در توییتی در تمجید این حمله نوشت:« ساختمان مقر وزارت دفاع اسرائیل زیر آتش مقاومت عراق رفته است. به فرزندان علی (ع) دست مریزاد بگویید.»

 

 

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های مقاومت اسلامی عراق گزارش داد که ابوآلاء الولائی، دبیرکل کتائب سیدالشهدا عراق در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: مقاومت اسلامی در عراق رکن اساسی محور مقاومت و مفهوم «وحدت میادین» است و برای خود دشوارترین هدف را در چارچوب تعهدات خود در قبال نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه مشخص کرده است و به اذن خداوند به آن دست خواهد یافت.

 

دبیرکل کتائب سیدالشهدا افزود: «[این هدف] حمله به بنادر و تأسیسات رژیم در دریای مدیترانه، از جمله پالایشگاه‌ها، پایگاه‌ها و فرودگاه‌ها است؛ زمان به نفع مقاومت است و اکنون زمان مقاومت است.

 

حملات بامدادی سنگین حزب‌الله به جولان اشغالی

دقایقی پس از مقاومت اسلامی عراق، نوبت به حزب‌الله لبنان رسید تا با انتشار بیانیه‌ای از حمله کوبنده به نقاط حساس رژیم سفاک صهیونیستی خبر دهد. 

 

حزب‌الله لبنان بامداد یکشنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به شهر بعلبک و در ادامه حمایت از مردم فلسطین، حملات راکتی گسترده‌ای را به مقرهای هوایی و پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه انجام داده است. 



 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار