قابل توجه حسن رنگرز:

حسن یزدانی شایسته صید مدال طلای المپیک است

بدنبال اظهارات رئیس فدراسیون کشتی پیرامون صید مدال طلای قهرمانی جهان در قزاقستان که با اعتراض و انتقاد شدید اهالی کشتی روبرو شد ...

به گزارش راه شلمچه، معلوم نیست چرا کارناوالی از ایجاد فضای یأس و ناامیدی برای صید مدال طلای حسن یزدانی در المپیک را بعضی ها مطرح می کنند. 


بدنبال اظهارات رئیس فدراسیون کشتی پیرامون صید مدال طلای قهرمانی جهان در قزاقستان که با اعتراض و انتقاد شدید اهالی کشتی روبرو شد ناگهان حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی هم از یأس و ناامیدی برای صید مدال طلای المپیک سخنی مطرح کرد که به هیچ عنوان شایسته نبود در رسانه ها اعلام شود.


 اگرچه قصد هر دو نفر کاهش فشار روحی برای این حسن یزدانی بود اما واقعیت این است بحث یأس و ناامیدی ایجاد دلهره و استرس را مهیا کرده است.


اولاً دبیر اظهارات فنی ولی بی موقع و با ادبیات نامناسبی مطرح کرد حسن رنگرز قصد اصلاح در گفتمان دبیر را داشت که بجای ایراد گرفتن و چشم تور کردن شایسته است که برای هرگونه اظهار نظر فنی یا روحی و روانی برای هر قهرمان از سوی مسئولین همه موارد را بررسی کنند که با اعتراض و انتقاد افکار عمومی روبرو شدند.


شعبان وفایی نژاد- کارشناس کشتی

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار